Kampaň VUT je nejlepším marketingovým počinem evropské univerzity
Mezinárodní porota i stovky účastníků marketingové konference EUPRIO se letos jednoznačně shodly na vítězi letošní EUPRIO Award 2017. Zástupce prestižních evropských univerzit nejvíc oslovila kampaň Sem patřím, kterou Vysoké učení technické v Brně zaměřilo na přilákání žen do technických oborů. Celý příspěvek →
Taťána Gregor Brzobohatá tváří nové kampaně HP
Společnost HP spustila komunikační kampaň k produktům HP ENVY a HP Spectre x360, která vsadila na propojení jedinečného designu svých produktů s ženskou krásou. Ambasadorkou prémiového portfolia HP se stala Miss World Taťána Gregor Brzobohatá. Celý příspěvek →
Jubilejní 20. ročník EFFIE přináší změnu
Před dvaceti lety se tehdejší asociace reklamních agentur (dnes AKA) rozhodla převzít licenci na celosvětovou soutěž efektivity reklamy. Jubilejní ročník přináší změny v pravidlech a rozhodování. Celý příspěvek →
Jak zhodnotit výhodnost půjčky? 4 + 1 rad pro každého
(-pr-) Potřebujete si půjčit, ale nevíte, jak zhodnotit jednotlivé parametry půjčky a poznat, zda se jedná o tu skutečně výhodnou? Poradíme vám. Máme pro vás celkem pětici rad. Pokud se jich budete držet, buďte si jisti, že zaručeně vyberete tu, která je na trhu tou nejlepší možnou. Celý příspěvek →
Youtubeři absolvují pro Milku adrenalinové výzvy
Značka Milka připravila novou kampaň na podporu image i prodeje svých nových tyčinek. Ve vizuálech i televizních spotech, které budou v klíčových komunikačních kanálech v plné míře nasazeny od července a budou viditelné až do konce letní sezóny. Celý příspěvek →
Kosmetika Menalind professional změnila název i obal
Kosmetické výrobky společnosti HARTMANN známé pod značkou Menalind jsou nově na trhu k dostání pod novým názvem MoliCare Skin a mohou se pochlubit rovněž novým obalem. Celý příspěvek →
Televizní pořady stále více lidí raději sleduje na počítačích, tabletech a chytrých telefonech
Spotřebitelské chování na digitálním video trhu se stále rychleji mění. Podíl lidí, kteří dávají přednost sledování TV pořadů na televizních přijímačích, se během posledního roku propadl o 55 %, z 52 na 23 %, jak zjistil výzkum společnosti Accenture 2017 Digital Consumer Survey. Celý příspěvek →
Figaro si pro Facebook vybralo Konektor Social
Společnost Mondelēz si pro komunikaci své značky Figaro na sociálních sítích zvolila v tendru digitální a obsahovou agenturu Konektor Social. Celý příspěvek →
Nová věrnostní kampaň obchodů Albert dětem přináší Šplíchoně
Obchody Albert přicházejí s novou věrností kampaní pro zákazníky. Ocení ji především děti a fanoušci nového filmu Já, padouch 3. Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu body, které mohou vyměnit za tematické pohárky a hračky v podobě Šplíchoňů. Celý příspěvek →
Airbnb spouští v Praze Trips
Airbnb oznámilo spuštění Trips v Praze, kde rozšiřuje své služby nad rámec ubytování. To vše v souladu s hlavní myšlenkou platformy: propojit místa, kde jsou cestovatelé ubytováni, s tím, co na svých cestách dělají a lidmi, které u toho potkávají. Celý příspěvek →
Raiffeisenbank spolupracuje s předním českým designérem Rony Pleslem
Již několik let pořádá Raiffeisenbank v rámci svých sportovních turnajů pro klienty charitativní akci s názvem „Dobrá rána pomáhá“. Díky tomuto projektu mohou účastníci svým vynikajícím sportovním výkonem ovlivnit konečnou výši finančního daru, který banka zašle na transparentní účet nadace Dobrý anděl. Celý příspěvek →
Alza spouští červencovou kampaň
Zapomenutý opalovací krém či oblíbený parfém, kyblík na písek pro nejmenší, nafukovací lehátko do vody nebo rozbité zahradní lehátko – co vše může znepříjemnit start letní dovolené. Celý příspěvek →
BigMedia představuje nové logo a ukazuje směr budoucího rozvoje
Nová značka společnosti BigMedia chce být vidět, nechce být průměrná ani být „jedna z mnohých“. Toto zdravé sebevědomí, které čiší ze společnosti samé, se odráží i v nové značce. Celý příspěvek →
MONETA Money Bank spustila kampaň na podporu nového účtu
V kampani propaguje nový účet Tom, který lze jako první na českém bankovním trhu zřídit kompletně přes chytrý telefon bez nutnosti návštěvy pobočky. V nové kampani nazvané „Není o čem“ se oblíbený kocour Tomio více odváže. Celý příspěvek →