Češi tráví čas na internetu nejčastěji vyhledáváním, sociální sítě jsou až na třetím místě
Digitální agentura AITOM, jež se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, se ve svém výzkumu zaměřila na chování Čechů na internetu. Zjistila, že nejvíce z nich zde vyhledává informace (67 %), dále jej využívají k posílání e-mailů (57 %), k návštěvě sociálních sítí (53 %) a čtení online zpravodajství (40 %). Celý příspěvek →
Henkel v nové kampani podporuje výsadbu nových stromů
Drogerie parfumerie ROSSMANN spolu se společností Henkel ČR spustily druhý ročník projektu „Vraťte stromům korunu“, který umožňuje zákazníkům drogerie přispět ke zlepšení životního prostředí. Celý příspěvek →
ŠKODA a Cirque du Soleil navázali dlouhodobé partnerství
Zábava a automobily k sobě patří. ŠKODA rozšířila propagaci značky o rozsáhlé partnerství s celosvětově známým Cirque du Soleil. Kanadská zábavní společnost je světově proslavená díky svým fascinujícím živým představením a velice talentovaným artistům. Celý příspěvek →
Společnost ALBIXON spouští novou marketingovou kampaň
Společnost ALBIXON spouští novou marketingovou kampaň s originálními vizuály. Headliny jako „Kup si bazén, ať víš, v čem plaveš“ můžete vidět v různých reklamních formátech po celé léto. Celý příspěvek →
British Airways představuje nové bezpečnostní video s Mr. Beanem
Letecká společnost British Airways se rozhodla představit nové instruktážní video, které je cestujícím v rámci předletových bezpečnostních opatření prezentováno na palubách letadel. Nové video využívá zvučných jmen předních britských celebrit a má cestující nejen edukovat, ale také pobavit a tím získat jejich pozornost. Celý příspěvek →
SodaStream přichází s novou virální kampaní „Člověk utahaný ”
SodaStream International odstartovala svojí novou celosvětovou kampaň „Člověk utahaný (Homo schlepiens)”. Ve zveřejněném spotu se setkáváme s Mayim Bialik, známou též jako Amy Farrah Fowler z kultovního seriálu Teorie velkého třesku a Kristianem Nairnem, známým svým účinkováním v roli Hodora v legendární sérii Hra o trůny. Celý příspěvek →
Kofola a česká POP agentura DAGO získali na soutěži POPAI Awards Paris zlato
V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris si klient i agentura za svou realizaci paletového ostrova Rajec přivezli zlatou medaili. Bronzem byly navíc oceněny další tři projekty Daga. Celý příspěvek →
Češi se zajímají o ovládání svých domácností na dálku dvakrát méně než lidé ve světě
Jeden Čech ze šesti využívá buď chytrý telefon, tablet nebo počítač ke vzdálenému ovládání své chytré domácnosti. Primární důvody, které vedou české spotřebitele k volbě ovládání své domácnosti na dálku, jsou úspora peněz díky kontrole spotřebě energií, bezpečný domov a také šetrnost k životnímu prostředí díky efektivnějšímu využívání zdrojů. Celý příspěvek →
Projekt měření internetové návštěvnosti NetMonitor má od července dostupná data již druhý den
Projekt měření internetové návštěvnosti NetMonitor přešel od července 2017 na novou metodiku Overnight, která přináší kompletní oficiální denní data hned druhý den po skončení měřeného období. Celý příspěvek →
Firmy, které jsou na špičce ve využívání umělé inteligence, vytvářejí větší hodnotu pro své akcionáře
Nový výzkum společnosti Accenture odhalil, že firmy s optimálními inovačními strategiemi využívajícími umělou inteligencí vytvářejí větší hodnotu pro své akcionáře. V posledních letech to však byla méně než jedna pětina předních společností, které využíváním AI dosáhly takového výkonu. Celý příspěvek →
Facebook v aktivitě uživatelů stále vede, polepšují si ale ostatní sociální sítě
Zatímco v loňském roce přidávalo své příspěvky na Facebook každý den 21 % jeho českých uživatelů, letos zůstává stejně aktivních zhruba 18 % z nich. Dokonce o 6 procentních bodů poklesl také počet těch, kteří přispívají alespoň jednou týdně. V současnosti jich je 42 %. Celý příspěvek →
Honor představil spolu s novou vlajkovou lodí i novou kampaň
Společnost Honor letos v Berlíně celosvětově představila novou vlajkovou loď Honor 9. Spolu s novým chytrým telefon přichází i s novou kampaní, která zahrnuje online i offline média. Značka nadále spolupracuje s Evou Samkovou, zlatou medailistkou ve snowboardcrossu ze ZOH v Soči, jako se svou tváří. Celý příspěvek →
Letní kampaň značek Orbit a Airwaves cílí na řidiče
Koncept pod heslem „Dojeďte svěží“ bude komunikován v místech prodeje a podpořen PR aktivitami, bannerovou a radiovou kampaní a doplněn spoluprací s několika influencery. Na Facebooku Orbit Klub navíc probíhá soutěž o víkendový pobyt včetně plné nádrže a zásoby žvýkaček bez cukru. Celý příspěvek →
Mapy.cz vyráží na letní roadshow
Opět po roce vyráží tým nejoblíbenějšího mapového portálu v zemi ze Seznam.cz se svou roadshow napříč celou Českou republikou. Během čtyř měsíců, od července do října zvládne 11 zastávek, na nichž lidem ukáže, že s aplikací Mapy.cz je skutečně co zažít. Celý příspěvek →