MONETA Money Bank spustila kampaň na podporu nového účtu
V kampani propaguje nový účet Tom, který lze jako první na českém bankovním trhu zřídit kompletně přes chytrý telefon bez nutnosti návštěvy pobočky. V nové kampani nazvané „Není o čem“ se oblíbený kocour Tomio více odváže. Celý příspěvek →
Podprahová reklama na dětských hračkách typu spinner
Česko je doslova zaplavené dětskými rotačními hračkami tzv. spinnery, spiny, spiňáky, spineráčky jak jím slengově děti říkají a které dítě jí nemá tak podle vrstevníků není in a cool. Prostě touhou dětí je vlastnit tuto hračku. Celý příspěvek →
Frekvence 1 startuje novou imageovou kampaň na podporu ranního vysílání
Frekvence 1 spustila začátkem června imageovou kampaň, která se zaměřuje na podporu ranního vysílání, a současně má za cíl propagovat ideové smyšlení stanice. Celý příspěvek →
Seznam se připojuje k oslavám 25 let působení Člověka v tísni
Pod hashtagem #pomahameruzne poukazuje na šíři aktivit největší tuzemské humanitární organizace. Vedle toho je cílem připomenout, že pomoc v jakékoli podobě je přirozenou součástí života každého z nás. Celý příspěvek →
Spotřebitelé jsou stále vstřícnější vůči inteligentním technologiím
Podle nové zprávy Accenture Strategy by maloobchodníci a výrobci spotřebního zboží mohli během příštího desetiletí získat 2,95 bilionů dolarů urychlením digitální transformace. Celý příspěvek →
T-Mobile spouští nový web o internetu věcí
T-Mobile spustil zcela nový web plný internetu věcí s názvem TEO. Web je určený primárně pro firmy, které chtějí digitalizovat své podnikání . Na TEO najdou inspiraci i rady, jak na to. Celý příspěvek →
Rajec spouští novou kampaň „Zavaž se k pohybu“
Značka přírodních pramenitých vod Rajec, která dlouhodobě podporuje pohyb, o tom ví své. Proto se rozhodla v nejnovější kampani podpořit všechny ty, kteří už nějaký čas přešlapují na startovní čáře a pro pohybem neposkvrněné připravila výzvu „Zavaž se k pohybu“. Celý příspěvek →
V květnu rostl zájem o sportovní weby
V květnu se zvýšil zájem o weby se sportovní tématikou, nárůst počtu návštěvníků mohl být ovlivněn mimo jiné probíhajícími sportovními událostmí, např. mistrovstvím světa v hokeji či závodem Giro d’Italia. Celý příspěvek →
Jak využít Analytics na Facebooku?
Nedávno Facebook naroloval do Business Manageru novinku – Analytics. Nesrovnalosti mezi Google Analytics a kampaněmi na Facebook jsou pro manažera každodenním chlebem. Celý příspěvek →
Téměř polovina investic do InsurTech šla v roce 2016 do umělé inteligence a internetu věcí
Investice do technologických inovací v oblasti pojišťovnictví (InsurTech) vzrostly v roce 2016 o více než 50 %, na téměř 19 milionů USD. Umělá inteligence (AI) a internet věcí (IoT) dnes představují téměř polovinu celkových investic do startupů InsurTech, jak zjistil nový výzkum společnosti Accenture. Celý příspěvek →
Linu bude nově propagovat i Ester Ledecká
Po úspěšném marketingovém konceptu oplatek Lina založeném na spolupráci s výraznými osobnostmi českého sportu se stává novou tváří značky Lina i Ester Ledecká. Společně s Ondřejem Synkem bude od července 2017 součástí obalů všech čtyř příchutí Lina. Celý příspěvek →
Pět tipů, jak zvýšit tržby v hotelu
Ubytovací zařízení běžně posuzujeme podle počtu hvězdiček nebo celkové úrovně. Zrovna tak bychom je ale mohli dělit na hotely či penziony s fantazií a bez fantazie. Těch druhých je bohužel více. Spoléhají se na své hvězdičky, ale působí tak trochu jako supermarket: jsou tu pro každého, ale pro nikoho zvlášť. Celý příspěvek →
Milionový byznys přineslo Alze zavedení plateb Bitcoiny
Na největším českém e-shopu za ně nakoupily zboží už stovky zákazníků. Současně dramaticky roste zájem o špičkové komponenty na těžbu kryptoměn. Boj o volně přístupná ložiska digitálního bohatství právě vrcholí. Celý příspěvek →
NAKAFE dorazila pětistovka zájemců
Přes dvacítku agentur navštívila letos necelá pětistovka studentů a zájemců o obor. Velkou účast hlásí i mimopražské agentury. Akce NAKAFE se letos konala pod patronací AKA podruhé a má za úkol přilákat talenty a potenciální zájemce o práci v reklamě. Celý příspěvek →