Aktivační kampaň řetězce Albert a společnosti Visa naplnila očekávání. Během akce, která probíhala od 31. srpna do 27. září, bylo odměněno poukazy téměř 200 000 zákazníků, kteří v Albertu zaplatili za nákup kartou Visa.
Počet transakcí se tak zvýšil o 10 % v porovnání s údaji z loňského roku. Kampaň byla realizována ve spolupráci s agenturou Dateio.
V průběhu září mohli všichni držitelé platebních karet Visa při nákupech v řetězci Albert ze skupiny Ahold výrazně ušetřit. Při platbě nákupu v minimální hodnotě 500 Kč kartou Visa dostali slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup. Kampaň ukázala zákazníkům, že placení kartou není jen pohodlné, ale nabízí i řadu dalších výhod.
„Slevové vouchery celkem využilo více než 163 000 zákazníků, kteří získali slevové poukázky v celkové hodnotě více než 8 milionů korun,“ shrnuje výsledek kampaně Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold. „Kampaň považujeme pro všechny zúčastněné za velmi úspěšnou. Od jejího spuštění se nám společně podařilo docílit o 6,3 % vyššího růstu objemu transakcí než konkurenci,“ říká Ondřej Knot z agentury Dateio, která kampaň realizovala.
Díky partnerství společností Ahold a Visa se zvýšily nejen objemy a počty transakcí, ale potvrdil se i dlouhotrvající trend, že Češi rádi platí bezhotovostně a v posledních letech především bezkontaktně. Vůbec poprvé se na základě kampaně rozhodlo zaplatit kartou v prodejnách Albert 46 000 zákazníků.
„Úspěch kampaně potvrzuje, že bezhotovostní placení je mezi prodejci i zákazníky čím dál tím oblíbenější a hlavně výhodnější. Jsme rádi, že jsme jejím prostřednictvím mohli i konzervativnějším zákazníkům ukázat, že nemusí mít z bezhotovostních plateb žádné obavy. Transakce kartou nebo mobilní platby jsou totiž nejen pohodlné, ale i zcela bezpečné. Podobně jako v tomto případě přináší navíc většinou i další benefity,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko.