Společnost Stock Plzeň – Božkov uvádí na předvánoční trh čtyři nové ovocné vodky, které navazují na úspěchy Vodky Amundsen. Nová řada ovocných vodek Amundsen přitom sleduje nejnovější světové spotřebitelské trendy – výrobky mají nižší obsah alkoholu, obsahují přírodní suroviny a přinášejí ty nejžádanější ovocné příchutě.
„Vodka Amundsen, která je vyráběna tradiční skandinávskou technologií, si od své premiéry v roce 2000 získala velkou popularitu. Proto jsme se rozhodli značku Amundsen rozšířit na celou řadu výrobků,“ uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň – Božkov Richard Švéda.
Jedinými ingrediencemi pro výrobu Vodky Amundsen jsou velejemný trojnásobně destilovaný líh a kvalitní pitná voda, která je zbavena nežádoucích minerálních látek a změkčována na ideální hodnotu. Vodka Amundsen je vyráběna podle proslulé skandinávské technologie, která spočívá především v několikanásobné filtraci výsledného produktu, při níž jsou zachyceny i sebemenší příměsi. Zatímco běžné konzumní vodky jsou upravovány octanem sodným, Vodka Amundsen je filtrována přes dřevěné aktivní uhlí, které je speciálně vyráběno z tvrdého dřeva stromů, jako jsou například buk či javor. Filtrace přitom trvá celých osmačtyřicet hodin. Specifický technologický postup dodává Vodce Amundsen naprosto čistou chuť a vůni.
Základem všech čtyř nových produktů je Vodka Amundsen, která je doplněna dalšími přírodními ovocnými složkami. Amundsen Green Apple získává jedinečnou osvěžující chuť ze šťávy zelených jablek. Amundsen Strawberry chutná a voní po právě utržených jahodách, Amundsen Cherry snoubí kvalitu Vodky Amundsen se šťávou tmavě rudých višní a Amundsen Energy obsahuje originální kombinaci ovocné chuti s taurinem a kofeinem. V příštím roce by se měla řada Amundsen rozšířit o další neotřelé chuťové varianty.
Nové likéry jsou baleny, stejně jako Vodka Amundsen, do štíhlých půllitrových lahví z čirého skla. Obsah alkoholu se pohybuje od 16 % u Amundsen Green Apple a Amundsen Cherry až po 18 % u Amundsen Strawberry. Cena v maloobchodě by se měla shodně u všech produktů pohybovat maximálně kolem 100 korun za lahev. Ještě v letošním roce přitom počítá Stock Plzeň – Božkov s prodejem zhruba 100 tisíc litrů nových výrobků řady Amundsen.
Pro nové výrobky Stocku Plzeň – Božkov je připravena i rozsáhlá marketingová podpora. Standardní televizní reklamní spoty na Vodku Amundsen byly zkráceny z 30 sekund na 20 a byla k nim naopak připojena desetisekundová upoutávka věnovaná speciálně nové řadě. Na příští rok je navíc připravena řada promo aktivit především v gastrosektoru.
– red –















Follow

