Reklama

Listopadový přehled nejvýkonnějších českých serverů dle počtu kampaní

Nejvýkonnějším reklamním serverem na českém internetu v listopadu 2004 byl portál Seznam.cz na kterém se objevilo 87 kampaní od 76 zadavatelů. Seznam.cz byl následován zpravodajským serverem idnes.cz na kterém bylo zaregistrováno 74 kampaní od 62 zadavatelů. Dále následoval zpravodajský server Novinky.cz se 64 kampaněmi od 53 zadavatelů a dalším v pořadí byl portál Centrum.cz s 34 kampaněmi od 33 zadavatelů.

Poznámka: Do přehledu byli započítány POUZE Kampaně a Zadavatelé, jejichž kampaně na jednotlivých médiích dosáhli v reportovaném měsíci zásahu (Reach) alespoň 3% české internetové populace. Zároveň do přehledu nebyli zařazeny kampaně majitelů média.

Zadavateli s největšími kampaněmi na Seznam.cz byla Škoda Auto jejichž kampaň zasáhla v listopadu 2004 více než 1,5 milionu lidí následovaná Eurotelem se zásahem skoro 1,5 milionu lidí a kampaň Lesů ČR již vidělo skoro 1,4 milionu lidí.

Na idnes.cz byli největší kampaně od Evropy 2 se zásahem přes 430 tisíc lidí a Oskaru, která byla zobrazena 19,3 milionkrát. Dalšími inzerenty byli Budějovický Budvar a Contactel se zásahem 418 tisíc lidí respektive 346 tisíc lidí.

Na Novinky.cz byli největší kampaně od Eurotelu se zásahem přes 684 tisíc lidí a Gillette, která byla zobrazena 9,6 milionkrát. Dalšími inzerenty byli 123 Group a Mironet se zásahem 684 tisíc lidí respektive 567 tisíc lidí.

Zadavatelé s největšími kampaněmi na Centrum.cz byli Nextra, Airtoy a Hewlett-Packard se zásahy 402 tisíc lidí, 380 tisíc lidí a 314 tisíc lidí. Zajímavostí je, že při pohledu dle počtu zobrazení (impressions) je pořadí zcela rozdílné a vypadá následovně Lease Trade, LMC-práce.cz a Avon.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!