On-line

Sezóna výrobců automobilů začíná a většina z nich již v únoru zahájila kampaně

V měsíci únoru 2005 se v oborové kategorii MOTORISMUS (TNS AC kód J) objevilo celkem 78 kampaní od 58 zadavatelů.

Největší kampaní dle počtu zobrazení kampaně byla:
1. AAA Auto Praha – Jedinečná nabídka aut
2. Opel C&S – Úžasňácké modely OPEL
3. Import Volkswagen Group – Volkswagen GOLF

Celkové pořadí bylo:

Značka/Počet impresí v únoru 2005/Kampaň

OPEL
10 467 500
Kampaň na „Úžasnácké modely OPEL“ byla zahájena 31.1.2005.

Volkswagen
6 259 100
Kampaň na Volkswagen Golf byla realizována dovozcem společností Import Volkswagen Group a byla zahájena 7.2.2005.

Seat
6 024 200
Kampaň na Seat Toledo byla realizována dovozcem společností Import Volkswagen Group a byla zahájena již v průběhu měsíce ledna.

Škoda Auto
4 239 300
Kampaň na Octavia Kombi byla zahájena 7.2.2005.

Mazda
2 868 000
Kampaň byla realizována dovozcem společností Auto Palace.

Peugeot
1 045 800
Kampaň na „automobily Peugeot“ byla zahájena 14.2.2005.

Ford
902 800
Kampaň na Mondeo a Focus ve spojení s navigačním systémem HP iPAQ běžela již v průběhu měsíce ledna.

Nissan
809 300
Kampaň na X-Trail byla zahájena 7.2.2005.

Mitsubishi
441 500
Kampaň na zahájení oficiálního zastoupení značky byla realizována dovozcem společností Auto Palace a běžela již v průběhu měsíce ledna.

Audi
78 700
Kampaň na Audit A4 už jen dobíhala neboť její hlavní část probíhala v měsíci lednu 2005.

Kia
48 600
Kampaň na Kia Sportage byla zahájena již v průběhu měsíce ledna. Zároveň na stránkách idnes.cz probíhal sponzorský odkaz KIA u příležitosti tenisového turnaje Australian Open, který realizoval 625,400 impresí.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!