Společnost Philips přichází s jarem do vybraných obchodů s elektrospotřebiči a do značkových prodejen Philips po celé České republice s promo akcí s názvem „Krásné jaro s Philips“. Princip je velmi jednoduchý – pokud si zákazníci v období od 7. 5. do 10. 7. 2005 zakoupí jeden z vybraných modelů epilátorů Philips Beauty nebo některý z vybraných pánských holicích strojků Philishave, získají nejen část peněz z nákupu zpět, ale mohou se zároveň zúčastnit velké tipovací soutěže a vyhrát jednu z více než 100 připravených cen.
„Stejně jako příroda i lidé se s příchodem jara probouzejí ‘ze zimního spánku’ a všichni o sebe začínají více pečovat. A protože chceme všem lidem dopřát skutečně to nejlepší, co máme, přicházíme s akcí Krásné jaro s Philips. V rámci ní nabízíme vybrané výrobky Philips z oblasti osobní péče s možností vrácení peněz a tudíž s velmi příjemnou slevou až 900 Kč,“ uvedl k akci Pavel Kučera, marketingový manažer divize domácích spotřebičů společnosti Philips Česká republika.
Principem akce je zakoupení v termínu od 7. května 2005 do 10. července 2005 jeden z vybraných epilátorů Philips řady Satin Ice, Satinelle Massage, Satinelle či dámského holicího strojku Moi a pánského holicího strojku Philishave řady Sensotec, Quadra Action, Super Flex a Cool Skin. Pak již jen stačí vyplnit a do 15. července 2005 zaslat kupón společně s kopií účtenky a peníze Vám budou vráceny bankovním převodem. Navíc si ještě můžete i zkusit tipnout správnou odpověď na otázku „Kolik kusů výrobků prodala společnost Philips Česká republika, s.r.o. na území ČR za celý rok 2004?“ a máte možnost vyhrát i jednu z připravených cen. Tři tipující, kteří budou nejblíže správné odpovědi získají televizor Philips PT 5458 s úhlopříčkou 72 cm, dalších pět nejbližších pak mobilní telefon Philips 655. Pro dalších 50 účastníků, kteří budou dále nejblíže správné odpovědi, je připravena výhra – ionizační vysoušeč vlasů Philips JetSet HP 4883 a pro dalších 50 sportovní taška HUSKY.
Marketingová podpora
V rámci marketingové podpory bude využito POS materiálů, kde jsou kromě plakátů, woblerů, áčkových stojánků do vitrín i informační letáky obsahující navíc i několik praktických rad k epilaci nebo k péči o pleť. Autorem kreativního zpracování těchto materiálů a pořadatelem celé akce je reklamní agentura DDB. Dále pak bude v rámci komunikace využito nástrojů Public Relations.
– red –















Follow

