Obchod

Spojením dvou prémiových značek vznikla nová kávová pochoutka

Kraft Foods přichází na trh s dalším produktem z řady instantních kávových specialit, tentokrát v tradičních barvách kávy Jacobs a čokolády Milka. Jacobs Cappuccino Specials Milka je produkt ze skupiny tzv. Specials – cappuccin obohacených o kousky čokolády – který se chystá prorazit také na českém trhu. Jeho starší „sourozenci“(Specials Toblerone, Daim a Cote d`Or) jsou již úspěšně zavedeni v řadě západoevropských zemí.

Produkt, který je v českém prostředí bezkonkurenční novinkou, se na počátku letošního léta začal vyrábět ve valašskomeziříčské továrně Kraft Foods, jejíž zařízení muselo být za tímto účelem částečně inovováno. Nové Jacobs Cappuccino Specials Milka míří do dvanácti evropských zemí a přímo z Valašského Meziříčí bude vyváženo do Německa, Maďarska, Polska a Turecka.

Cílovou skupinou produktu je mladší aktivní generace (25-35 let). Díky malému obsahu kávy a dezertnímu charakteru má tato novinka výrazně společenské určení. Budování penetrace nového Jacobs Cappuccino Specials Milka bude podpořeno primárně prostřednictvím samplingu přímo v místě prodeje.

„V mnoha evropských zemích je již tradice kávovo-čokoládových pochoutek, tzv. Jacobs Cappuccino Specials, dobře zavedena a věříme, že Specials Milka se rychle zabydlí také v českých a slovenských domácnostech“, říká Axel Hübner, assistent brand manager pro Jacobs a odborník v oblasti kávových specialit. „Koncept Jacobs Cappuccino Specials je unikátní především spojením dvou silných značek a lahodnou chutí. Vytváří na trhu nový segment, na který konkurence ještě nestačila reagovat“, dodává Hübner.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!