Společnost Bella Vista, fullservisová komunikační agentura se zaměřením na design a internetové technologie, zvítězila ve výběrovém řízení na komplexní zajištění nadlinkové komunikační kampaně zima 2005/2006 pro společnost CK FIRO-tour, a.s., třetí největší českou cestovní kancelář s patnáctiletou tradicí. Bella Vista uspěla ve výběrovém řízení mezi osmi agenturami díky kvalitní kreativní koncepci zimní reklamní kampaně a přesvědčivé nabídce služeb.
První výsledky spolupráce obou společností mohou zákazníci cestovní kanceláře vidět v denním tisku a na vozech pražských tramvají. V průběhu října dojde k rozšíření reklamní kampaně také o velkoplošnou prezentaci na billboardech ve vybraných lokalitách České republiky.
Společnost FIRO-tour od komunikační agentury vyžadovala nalezení nového způsobu, jak efektivně představit služby společnosti a vzbudit v potenciálních zákaznících chuť cestovat, chuť objevovat nová místa a lidi. Při vizualizaci bylo velmi důležité odlišit FIRO-tour od ostatních cestovních kanceláří a zdůraznit tak jedinečné postavení zadavatele na trhu.
Kreativní řešení společnosti Bella Vista staví na společném prvku lidské ruky, která drží nástroj vztahující se k jídlu. Ruka nabírající zmrzlinu z alpského ledovce a další vizuály v tomto stylu vzbuzují chuť cestovat téměř doslovně.
Součástí služeb společnosti Bella Vista bylo doporučení ideálního mediálního mixu. Na základě zjištění preferencí potenciálních zákazníků a dopadů jednotlivých médií zvolil klient reklamu v denících a lifestylových magazínech, využití billboardů a prostředků hromadné dopravy a v neposlední řadě také cenově efektivní kampaň na internetu.
– red –















Follow


