Ústřední postavou dalšího pokračování série reklam Radegastu pod heslem „Život je hořký. Bohudík“ je tentokrát Emil Zajac z Vyvolených ve svatebním kostýmu s textem „Konečně svoboda, Emile?“. Venkovní a tisková reklama určená pro město Ostravu glosuje hořké chvilky Emilových posledních dnů ve vile. Naplňuje tak základní myšlenku konceptu, kterou je právě souvislost mezi typickou hořkostí piva Radegast a drobnými každodenními „hořkostmi života“, stejně jako schopností našich lidí se nad ně povznést a usmát se jim.
„Emil z Vyvolených podle nás naplňuje slogan konceptu „Život je hořký. Bohudík.“. Sám zažil nejednu hořkou chvilku ve vile i v osobním životě. Vypadl v duelu, nedosáhl cíle a odešel z vily dříve, než chtěl, získal pomyslnou svobodu a vzápětí ji „ztratil“, když se oženil… Život je plný malých hořkých chvilek, na které pak s odstupem času rádi vzpomínáme, třeba u správně hořkého piva s přáteli,“ vysvětluje koncept Milan Gába, manager značky Radegast. „Hořkost je specialitou Radegastu, která jej odlišuje od jiných piv a pro kterou je zvláště na Moravě tak oblíbené“, dodává Milan Gába.
S podobiznou bývalého horníka z Ostravy se obyvatelé severomoravské metropole setkají na billboardech, bigboardech, prosvětlených městských reklamních plochách nebo v regionálním tisku.
– red –















Follow



