Odborníci ze společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. ve spolupráci s mnoha externími společnosti úspěšně dokončili remodeling v říjnu převzatých prodejen Julius Meinl na Alberty.
Remodeling prodejen Julius Meinl započal hned 3. října, kdy obě společnosti oznámili ukončení transakce o převzetí 56 prodejen. Z vestecké prodejny se stala během 4 dní kompaktní Hypernova. Ostatní prodejny Ahold přebudoval na standardní Alberty.
„V první fázi jsme se orientovali na Prahu, pak jsme přešli do Brna v posledních týdnech jsme se soustředili na zbývající prodejny. Remodeling trval vždy 3 dny. Probíhal ve dvou fázích, kdy jsme byli schopní za podpory zaměstnanců a externích společností během jednoho týdne remodelovat až čtyři prodejny,“ dodává k celé akci tisková mluvčí společnosti, Kateřina Černá.
Co to vlastně remodeling je?
Tento proces zahrnuje kompletní změnu prodejny a její přebudování v novější verzi. Celá prodejna se vyklidí a vymaluje. Změní se pochopitelně i logo prodejny. Většinou se na prodejní ploše mění rozčlenění, umístění a vybavení regálů, mění se skladba nabízeného zboží, interní navigace. Remodeling ale zahrnuje i změnu technického vybavení prodejny jakým jsou chladící boxy, server, pokladní pulty, váhy a počítače. V každé prodejně musí do otevření skvěle fungovat odbavování zákazníků, pečení vlastního pečiva, objednávání nového zboží a mnoho dalších provozních operací.
Všichni zaměstnanci byli během prvních dní v rodině Alberta proškoleni v zacházení se zbožím, dodržování kvality a čerstvosti potravin a možnosti nahlásit nesprávné chování kolegů (Linka Fair play).
Po převzetí 56 prodejen Julius Meinl stoupl počet zaměstnanců Aholdu v České republice na více než 14,000. Celkově nyní zákazníci mohou v Čechách a na Moravě navštěvovat 52 Hypernov a 240 Albertů.
– red –















Follow

