Reklama

Nestle s mini rentgeny lidského těla

Společnost Cereal Partners/ Nestlé Česko uvedla v letošním roce na trh cereálie s novou recepturou, která zaručuje vyšší podíl celozrnné složky, a tím také zachování vyššího obsahu zdraví prospěšných nutričních hodnot. Od března kampaň pokračuje promo akcí s novými zábavnými hračkami pro děti, které jim více napoví, jak funguje lidský organismus.

Dětské snídaňové cereálie Nesquik, Chocapic, Cini Minis v 250g balení a Cheerios 225g teď obsahují jeden ze čtyř druhů legračních mini rentgenů, které dětem ukáží, jak vypadá např. zápěstí pod rentgenovými paprsky.
500g cereální výrobky Nesquik, Chocapic, Cini Minis, 470g balení Cheerios a 625g balení Cini Minis obsahují senzační části lidského těla, se kterými se dá užít spousta legrace: např. zvětšující se oko, deformující se zuby, vystřelující nos apod. V nabídce je celkem šest různých 3D hraček.

Akce potrvá do konce dubna 2006 a je podpořena TV reklamou (27.3. – 23.4.), ochutnávkami a propagací v místě prodeje (letáky, reklamními plakáty a regálovými lištami). Jde o globální promoci, která probíhá i v dalších zemích Evropy (Polsko, Slovensko, Maďarsko atd.).

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!