Poštovní spořitelna od 1. května spoustila kampaň, v níž změní dosavadní způsob animace. Typické animované reklamy Poštovní spořitelny budou od nynějška trojrozměrné.
První kampaní, v níž Poštovní spořitelna uplatní 3D animace, je kampaň na spotřebitelské úvěry. „Poštovní spořitelna má dlouhá léta jasný a vyprofilovaný vizuální styl. Na rozdíl od jiných bank, PS na první pohled poznáte. Přechodem na 3D je další vývojový krok, kterým chceme zatraktivnit naši marketingovou komunikaci směrem k mladším lidem,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, marketingový ředitel Poštovní spořitelny.
Po kampani na spotřebitelské úvěry bude Poštovní spořitelna používat 3D animace i v následujících kampaních. Jedná se už o několikátou změnu v komunikačním stylu – samotný pošťák „Kolbaba“ prošel několika inovacemi stejně jako slogan se změnil z „Poštovní spořitelna – Váš dobrý soused“, přes “Poštovní spořitelna – Vždy, všude, pro všechny“ na současné „Poštovní spořitelna – Banka na vaší poště“.
– red –















Follow

