Obchod

OLMA rozšiřuje možnosti vzdělávání svých zaměstnanců

Olomoucká mlékárna Olma od podzimu pořádá školení pro své zaměstnance z řad středního managementu, které je zaměřeno zejména na komunikační dovednosti, schopnost motivace, umění jednat s lidmi, stres a zvládání krizových situací.

Na celoročním školení se tak setkávají lidé z různých útvarů společnosti, kteří v rámci jednoho týmu řeší různé modelové situace. Přínosem tohoto systému, kterého se účastní 35 zaměstnanců, je i nový pohled na práci ostatních kolegů z jiných útvarů. V současnosti je čeká seznámení se s problematikou nového Zákoníku práce. OLMA, a.s. věnuje dlouhodobě vysokou pozornost zvyšování kvalifikace svých zaměstnanců a každoročně investuje do jejich vzdělávání.

Pravidelně také probíhá výcvik obchodních zástupců společnosti, který klade důraz především na orientaci na zákazníka a otázky komunikace. „V letošním roce bylo zvoleno téma Emoční inteligence. Dvoudenní říjnové soustředění bylo zaměřeno na otázky sebeuvědomění, sebeovládání, motivace a empatie. Zejména praktické procvičování dovedností se setkalo s příznivým ohlasem účastníků soustředění,“ sdělila nám JUDr. Jana Konečná, vedoucí právního a personálního útvaru OLMA a.s.

Samozřejmostí jsou už kurzy zdokonalování dovedností práce s počítačem a jazykové kurzy angličtiny a němčiny přímo na pracovišti, které navštěvuje v současné době více než 30 zaměstnanců. V pravidelných intervalech jsou také školeni zaměstnanci, na které jsou kladeny určité kvalifikační požadavky vyplývající z právních norem, např. řidiči motorových vozíků, obsluha výtahů, práce ve výškách, sváření, opakované proškolení z hygienického minima a HACCP (kritické kontrolní body – prevence k ochraně zdravotní nezávadnosti výrobků) apod.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!