Deník METRO, největší mezinárodní deník, vyhlásil letos již 3.ročník kreativní soutěže METRO Global Creative Awards.
V rámci této soutěže došlo v letošním roce k rozšíření soutěžních kategorií. „Rozšířením z jedné na celkem tři soutěžní kategorie deník Metro demonstruje svoji jedinečnost v poskytovaní komplexních kreativních řešení letos i se zapojením off-printové propagace nabízené deníkem Metro.“, řekl Aleš Pýcha, marketingový ředitel společnosti METRO Česká republika a.s.
V letošním roce se soutěží v následujících 3 kategoriích: nejkreativnější inzerce (klasické inzertní formáty); nejlepší využití kreativního formátu (do této kategorie patří coverwrapy, onsert, cut- outy, vodotisky a další formáty téměř výhradně vyvinuté deníkem Metro; nejlepší integrovaná kampaň (využití synergie deníku METRO a dalších inzertních nástrojů, které deník Metro nabízí – kameloti, on-line kampaně, outdoorová propagace prostřednictvím distribučních stojanů atd.).
Kreativní práce realizované za poslední rok v jednotlivých vydáních deníku Metro budou posuzovány porotou, která má v České republice celkem 6 členů v tomto zastoupení: Pavel Brabec (prezident AČRA a zároveň předseda poroty), Petr Bažant (Managing Director, OMD), Lukáš Löwy (Account direktor, Médea), Eda Kauba (Creative Director, EURO RSCG), Štefan Weber (šéfredaktor – Strategie, Marketingový magazín), Martina Vojtěchovská (zástupce šéfredaktora, Marketing & Media.).
Odborná porota nominuje 10 nejlepších kampaní z minulého roku v rámci prvních dvou kategorií a z těchto 10-ti nominovaných následně čtenáři deníku METRO vyberou prostřednictvím SMS či on-line hlasování dvě nejlepší kampaně za každou zemi, v níž vychází deník Metro. V mezinárodním kole vybere pak opět profesionální porota 3 vítězné kampaně za každou kategorii.
Oficiální vyhlášení nejlepších kampaní z celého světa za rok 2007 proběhne na podzim letošního roku v Barceloně.
Českou porotu byly mezi nominované kampaně v kategorii Nejlepší užití kreativního formátu vybrány například tyto práce: Double ONSERT Peugeot (mediální agentura OMD, kreativní agentura EURO RSCG) a kreativní formát EA Sports (mediální agentura Mediacom, kreativní agentura Soliter).
– red –















Follow


