COMS, a.s. franšízový partner Marks & Spencer, dnes oznámil 20% snížení cen nabízeného sortimentu ve všech svých prodejnách. Od tohoto kroku společnost očekává rozšíření cílové skupiny zákazníků a dynamický hospodářský růst v závěrečném období fiskálního roku 2007/2008.
„Od podzimu roku 1996 jsme zákazníkům v České republice prodali více než 10 milionů produktů,“ říká Ing. Dušan Mrozek, předseda představenstva COMS, a.s. „Na našich výsledcích se nejvíce projevuje stoupající zájem Čechů o kvalitní módu i potraviny. S cenami nižšími o celých dvacet procent nyní dokážeme oslovit další skupinu zákazníků.“
S novými, o 20 % nižšími, cenami se zákazníci v prodejnách Marks & Spencer setkávají již od konce roku 2007, kdy do všech prodejen začala postupně přicházet nová sezónní kolekce. Prodejny Marks & Spencer nyní nabízejí například košile, džíny a svetry již od 369 korun.
„Podle našich informací rostou nejen naše tržby, ale také spokojenost zákazníků s kvalitou a šíří naší nabídky,“ doplňuje Ing. Dušan Mrozek, předseda představenstva COMS, a.s. „Jsem přesvědčen, že snížení cen o pětinu a neustálé rozšiřování sortimentu nás ve vnímání a oblibě u zákazníků posune ještě výše.“
Plošné snížení cen v českých prodejnách Marks & Spencer doprovází regionální out-doorová kampaň se sloganem „Snížili jsme tisíce cen, kvalita zůstává…“
– red –















Follow

