Reklama

AG Geronimo rozesílá Philippa Starcka

Agentura AG Geronimo v těchto dnech realizuje directmailovou kampaň pro společnost KM Beta, největšího českého výrobce betonové střešní krytiny a vápenopískových cihel. Akce je zaměřena na architekty, developery a stavební firmy. Jejím cílem je upozornit na zdicí systém KMB SENDWIX a jeho výhody, jako je například zvýšení obytné plochy při stávající zastavěné ploše, úspora nákladů a energií na provoz budov.

V rámci první vlny directmailingu obdrželi VIP adresáti pomeranč a legendární odšťavňovač od designéra Philippa Starcka. Zásilka komunikovala sdělení, že díky systému KMB SENDWIX je možno z developerského projektu „vymáčknout“ více užitného prostoru. Tento fakt je totiž v této době, kdy průměrná cena za metr čtvereční novostavby v tuzemsku dosahuje bezmála třiceti tisíc korun, významnou konkurenční výhodou a zároveň argumentem pro volbu tohoto systému. Do konce roku jsou plánovány další vlny mailingu komunikující další výhody tohoto systému společnosti KM Beta.

AG Geronimo zajišťuje celý projekt fullservisově, od konceptu, kreativního zpracování, tvorby databáze a jejího telefonického prověření po produkci, distribuci a vyhodnocení. Vedle directmailingu realizuje agentura také celoroční kampaně na koncové zákazníky KM Beta.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!