Server MediaShow.cz naplánoval na 5 týdnů velkou reklamní kampaň s cílem podpořit existenci a značku webu. Zároveň stručně sděluje tematický obsah a promuje na soutěž, která proběhně během měsíce března.
Reklama na MediaShow.cz se objevuje na digitálních POS nosičích sítě POS Media Czech Republic, která provozuje LCD obrazovky v řetězci hypermarketů Tesco. Kampaň běží na všech reklamních nosičích v 10 nejvýznamnějších lokalitách, jako je Praha – Nový Smíchov, Praha – Letňany, Plzeň, Ostrava, Brno či Ústí nad Labem. Digitální promo kampaň probíhá do 31. března 2011.
Právě zprovozněná jarní kampaň je součástí restartu projektu MediaShow.cz, který v roce 2010 procházel restrukturalizací. V nové koncepci se navazuje na stěžejní tematický obsah o médiích, s důrazem na televizi a aktuálně se rozvíjí sekce o cestování, bydlení a životním stylu, které budou vzájemně propojeny. Cílem je dosáhnout větší atraktivnosti u čtenářů a inzerentů.
-red-















Follow

