Obchod

Na konferenci Marketing Management 2011 docházejí volná místa

Je vidět, že organizátoři 12. ročníku konference Marketing Management se letos při volbě tématu strefili do toho, co pálí marketéry napříč celým trhem. Motto konference – „Konec výprodeje – ať žije značka!“, spolu se slíbeným hledáním jiných způsobů prodeje, než jsou slevy a akce, přilákalo již 120 účastníků.

„Takový zájem jsme sice nečekali, ale to, že letošní téma je zásadní, jsme samozřejmě věděli. Vyplynulo nejen z naší diskuse s předními experty v oboru, ale také ze známých výzkumů, podle kterých se dnes v některých kategoriích prodává víc než polovina všeho zboží v akci.“, uvádí Jan B. Krejčí, manažer konference z pořádající společnosti Blue Events.

Pořadatelům konference se rovněž podařilo získat „perličku“ do hlavního programu – paní Elena Feoktistova, zkušená profesionálka s úspěšnou historií projektů pro společnosti Unilever, Coca Cola a Telegraaf Publishing, se ve svém příspěvku „The Power of Priceless“ s účastníky podělí o své zkušenosti ze světově proslulých kampaní společnosti MasterCard.

Konference proběhne 11. května 2011 tradičně v hotelu Grand Majestic Plaza. V tuto chvíli jsou na seznamu účastníků zástupci více než sedmdesáti společností, jako jsou ABRA Software, AHOLD, BAŤA, British American Tobacco, Coca-Cola, Česká spořitelna, České dráhy, Dun & Bradstreet, GE Money Bank, GlaxoSmithKline, HENKEL, JLV, Kraft Foods, Nestlé, Opel, Penny Market, Raiffeisenbank, Seznam.cz, Tesco Stores, Tchibo, T-Mobile, Zentiva, ZOOT a další.

Více informací a registrace na www.marketingmanagement.cz .

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!