Puschkin aktuálně startuje novou komunikační kampaň Vyraz na medvěda. Jak již název napovídá, ústředním motivem kampaně je medvěd, který tvoří nedílnou součást známého loga značky Puschkin.
Slogan „Vyraz na medvěda“ prezentuje neotřelé marketingové řešení zapojující cílovou skupinu do kreativního procesu budování značky. Hlavním komunikačním médiem proto bude internet – zejména Facebook, YouTube a reklama ve vyhledávačích – doplněný sponzoringem vybraných pořadů na afinitních televizních stanicích. „Medvěd“ vyrazí také v doprovodu hostesky se soutěží do barů. Celá kampaň vyvrcholí velkou závěrečnou párty pro veřejnost.
„Cílem nové kampaně je dostat naši značku blíže spotřebitelům a získat pro ni více věrných fanoušků. Tomu odpovídá také výběr médií, zvolený způsob komunikace s důrazem na internet a kreativní zpracování celé kampaně,“ říká Vilma Kazdová, Managing Director společnosti Berentzen Distillers pro český trh a Slovensko, a dodává: „Symbol medvěda a klíčový slogan v našem případě představuje lov nových zážitků, poznávání nových situací a přátel.“
Kreativu kampaně má na starosti brněnská agentura Kreatura, nákup médií společnost MQI a za PR komunikaci je zodpovědná agentura Double-U PR.
-red-
















Follow


