Marketingová agentura Kreativ Gang ve spolupráci se street artistou YUDOE 06 připravila pro Hellmann’s unikátní branding tramvaje. Ta bude brázdit pražské ulice od května do října a cílí především na mladé lidi, které čím dál více oslovuje kreativní reklama ve veřejném prostoru.
OOH reklama na tramvaji se stala středobodem nové kampaně značky Hellmann’s. Kreativ Gang, reklamní agentura s pobočkami v Česku i na Slovensku, zvolila méně tradiční, ale strategicky promyšlený nosič: pražskou tramvaj s celopolepem.
Proč právě tramvaj? „Z dat víme, že mladá generace dnes nadprůměrně dobře reaguje na OOH formáty – a právě celopolep tramvaje je jedním z nejzajímavějších. K tomu přidejte klienta, který je odvážný a nebojí se household značku jako Hellmann’s komunikovat netradičně a vizuálně výrazně. Tahle reklama má všechny správné ingredience. Dobrou chuť,“ vysvětluje Dominik Matušinský z české pobočky agentury Kreativ Gang.
Hellmann’s tramvaj bude k vidění v pražských ulicích od května do října 2025. Na samotném vizuálu je zdůrazněna krémovost tatarské omáčky, přičemž výtvarné zpracování posouvá kampaň na novou úroveň díky spolupráci s umělcem. Kreativ Gang přizval do kampaně street artistu YUDOE 06, člena skupiny Skywall, který navrhl graffiti polep a svůj výtvor i symbolicky podepsal.
Tato kampaň navazuje na předchozí kampaň agentury Kreativ Gang: Buď mistr grilu, která podporuje grilovací sezónu. Hlavními tvářemi kampaně jsou fotbalové legendy Martin Škrtel a Petr Čech, kteří propagují grilované špízy jako ideální letní jídlo. Spojovacím prvkem obou kampaní jsou lahodné omáčky, které se stávají hero produkty.

















Follow




