Nezařazené

Kreativ Gang rozjel další kampaň pro Hellmann’s

Marketingová agentura Kreativ Gang ve spolupráci se street artistou YUDOE 06 připravila pro Hellmann’s unikátní branding tramvaje. Ta bude brázdit pražské ulice od května do října a cílí především na mladé lidi, které čím dál více oslovuje kreativní reklama ve veřejném prostoru.

OOH reklama na tramvaji se stala středobodem nové kampaně značky Hellmann’s. Kreativ Gang, reklamní agentura s pobočkami v Česku i na Slovensku, zvolila méně tradiční, ale strategicky promyšlený nosič: pražskou tramvaj s celopolepem.

Proč právě tramvaj? „Z dat víme, že mladá generace dnes nadprůměrně dobře reaguje na OOH formáty – a právě celopolep tramvaje je jedním z nejzajímavějších. K tomu přidejte klienta, který je odvážný a nebojí se household značku jako Hellmann’s komunikovat netradičně a vizuálně výrazně. Tahle reklama má všechny správné ingredience. Dobrou chuť,“ vysvětluje Dominik Matušinský z české pobočky agentury Kreativ Gang.

Hellmann’s tramvaj bude k vidění v pražských ulicích od května do října 2025. Na samotném vizuálu je zdůrazněna krémovost tatarské omáčky, přičemž výtvarné zpracování posouvá kampaň na novou úroveň díky spolupráci s umělcem. Kreativ Gang přizval do kampaně street artistu YUDOE 06, člena skupiny Skywall, který navrhl graffiti polep a svůj výtvor i symbolicky podepsal.
Tato kampaň navazuje na předchozí kampaň agentury Kreativ Gang: Buď mistr grilu, která podporuje grilovací sezónu. Hlavními tvářemi kampaně jsou fotbalové legendy Martin Škrtel a Petr Čech, kteří propagují grilované špízy jako ideální letní jídlo. Spojovacím prvkem obou kampaní jsou lahodné omáčky, které se stávají hero produkty.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!