Na základě zadání klienta TNT agentura ARKADIA realizovala kreativní řešení lokální direkt mailingové kampaně, jejímž cílem bylo rozšíření povědomí o možnostech leteckých zásilek.
Kampaň byla zaměřena na oslovení nových zákazníků a přesvědčení zákazníků stávajících, kteří zasílání lehkých balíků pro své potřeby zatím nevyužívají. Klient se tak chtěl odlišit od globálních kampaní centrály TNT a očekával od agentury kreativní neotřelou formu komunikace, realizovanou v návrhu letáku a obálky pro přepravu.
„Finální agenturní koncept komunikace byl založen na předpokladu, že hlavním prostředkem komunikace kampaně je samotný proces předání zásilky kurýry TNT, kdy by měla být motivací pro potenciální zákazníky jasná a srozumitelná cena služby, možnost platby v hotovosti a kvalita přepravy lehkého balíku, kterou v porovnání s konkurencí TNT nabízí“, vysvětluje Luděk Rychtar, ředitel agentury Arkadia. „Dalším předpokladem pak pro úspěch kampaně byla skutečnost, že ne vždy má kurýr možnost předat zásilku osobně a proto ji často nechává např. na firemní recepci“, upřesňuje.
Z těchto důvodů navrhli netradiční pojetí obálky ve tvaru pětikilového závaží, které svým 3D řešením upoutá na první pohled. Výraznou obálku jsme doplnili vtipným copywritingem – PĚT KILO ZA PĚTIKILO. ZVAŽTE TO! s jasným poselstvím kampaně: Využijte leteckou službu TNT Express a pošlete balík do 5 kg do kterékoli země EU jen za 500 Kč.
Pro úspěšnost kampaně byla také důležitá schopnost kurýrů komunikovat při předávání zásilky s mírnou nadsázkou (fungovat v roli promotéra) a speciální nastavené zastávky v pracovištích zákazníků, kteří nabízenou službu TNT zatím nevyužívají a kde je velký potenciál, že je poutavý obal zaujme.
Direkt mailingová kampaň proběhla v pěti vlnách, poslední vlna skončila v předposledním červnovém týdnu 2013. Kampaň probíhala od 20. května 2013 po dobu pěti týdnů. Celkem bylo rozdáno 3000 ks direkt mailů – během jednoho týdne v každé vlně 600 ks. Distribuce mířila do dep v Brně, Praze, Hradci Králové a Ostravě.
-red-

















Follow

