Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Úkolu se pro svého klienta Rémy Cointreau zhostila společnost DAGO, jež nakupujícím připravila komplexní POP aplikaci s využitím totemů s LCD obrazovkami a podrobnými mapami prezentujícími jednotlivé značky zlatavého destilátu.
Whisky v tuzemsku nepatří zrovna k nejčastěji konzumovaným destilátům. Přesto tento prodejní segment roste, a tak se společnost Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic rozhodla podpořit prodeje POP kampaní, již mohou nakupující spatřit v prodejnách Makro (na Slovensku Metro).
„Cílem kampaně je zvýšit povědomí Čechů a Slováků o prezentovaných značkách lihovin,“ představuje hlavní koncept Ivana Plevková, trade marketing specialist firmy Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic.
O návrh a realizaci celé kampaně se postarala společnost DAGO. Tato komunikační POP agentura vytvořila a implementovala do jednotlivých prodejen vizuálně i prostorově výrazné prvky na podporu prodeje zlatavého destilátu. Nakupující tak zaujme totem s LCD displejem či nasvětlená výstavka jednotlivých značek single malt (jednodruhové) whisky.
„Jelikož jsme kladli důraz na vzdělávání zákazníků, připravili jsme pro ně například podrobné mapy s chuťovým popisem jednotlivých druhů whisky a zobrazením jejich palíren,“ uvádí Marek Končitík, sales director společnosti DAGO. Mapa nakupujícím vysvětlí, jak která whisky chutná a odkud pochází.
Nakupující se díky POP aplikaci naučí lépe rozpoznávat odlišné chutě prodávaných značek whisky a pořídí si tak pro sebe domů právě tu nejlepší.
– red –

















Follow

