Po velikánovi české hudební scény, Karlu Gottovi, využívá značka Aquila pro svou komunikaci další z významných osobností české kultury. Ledové čaje Aquila Tea.m propaguje televizní spot odkazující na práci režiséra Karla Zemana, jehož kultovním snímkem Cesta do pravěku je inspirován.
Při tvorbě spotu agentura Kaspen/Jung von Matt využila kombinaci animací, modelů pravěkých zvířat a živých herců podobně jako filmař známý unikátní výtvarnou a trikovou stránkou svých filmů. Ledové hory a sopka chrlící lávu vznikly dokreslováním technikou mate painting a celý spot je podkreslen scénickou orchestrální skladbou Michala Noviňski.

Děj spotu je umístěn do Karlových Varů v době ledové a vtipně si tak pohrává s novým heslem „Od nepaměti náš nejoblíbenější ledový čaj“. Sledujeme v něm cestu pralidí od karlovarského vřídla. Reklama vyzdvihuje především nové složení Aquila čajů, jež jsou tradičně vyráběny z pramenité vody Aquila a pravého čaje, jsou obohaceny o ovocnou šťávu a neobsahují konzervanty.
-red-
















Follow


