Reklama

Kampaň AukroCity nabádá: “Nebuď lama a zapoj se do soutěže“

Slevový server AukroCity navazuje na úvodní parodickou kampaň a dál pracuje s motivem nabídek, které postrádají smysl. Na začátku června tak spustil soutěž – uživatelé sami vymýšlejí a vkládají originální nabídky dealů a soutěží mezi sebou o tu nejvtipnější nabídku.

„Nebuď lama a zapoj se do soutěže – to je hned úvodní věta na www.lamadeals.cz, ze které je cítit nadsázka typická pro internetovou komunitu. Pokračujeme tak v našem původním cíli komunikace AukroCity a to vnést do prostředí slevových serverů vtip. Nabádáme uživatele vkládat své originální, nesmyslné a vtipné dealy a zapojit se do soutěže o atraktivní ceny,“ vysvětluje Alexandra Poláková, marketingová ředitelka holdingu Allegro Group, který provozuje AukroCity.cz. Kromě komunikačních úspěchů plní soutěž Lama deals i marketingové cíle: „Díky soutěži Lama deals získáváme nové uživatele, kteří mají zájem o newslettery s denními nabídkami Aukro City a především přímo nakupují. I s návštěvností jsme spokojení, od spuštění (tedy za necelých 14 dní) jsme zaznamenali téměř 15 000 návštěv. Aktuálně máme přes 5 000 aktivních uživatelů, kteří buď vkládají vlastní nabídky nebo hlasují, “ dodává Poláková.

„Soutěž Lamadeals.cz chceme propojit s VIP koncertem skupiny Kryštof, na který si uživatelé mohli koupit vstupenky v rámci úvodní nabídky AukroCity.cz. Přímo na koncertě, který se koná 30. 6. v Praze, bude možnost interaktivně vkládat „lama dealy“ a z těch komise vybere ty nejlepší. Po koncertě budou vyhlášeni vítězové,“ dodává Poláková.

Soutěž je rozdělena na tři kola, první z nich skončilo minulý týden. Byly uděleny tři hlavní ceny a navíc ještě dvě divoké karty.

-red-

Čtěte také