Od počátku letošního roku rozšířila Skupina ČEZ nabídku produktů pro domácnosti o plyn s garancí dlouhodobě výhodné ceny. Mather Communications na podporu nové komodity připravila kampaň „Na cestě“, jejíž hlavním hrdinou je plamínek. Ve spotu se objevuje po boku (pro ČEZ již zavedené) oranžové lampičky.
Přivítejte u vás doma výhodný plyn od ČEZ, asi tak by se dala shrnout hlavní myšlenka nového TV spotu. „Skupina ČEZ je všeobecně známa jako dodavatel elektřiny, že však nabízíme i cenově atraktivní plyn většina lidí stále neví. Právě zvýšit povědomí o tom, že od ČEZ můžete odebírat všechny energie je cílem této kampaně,“ řekla k rozjezdu kampaně Bohdana Horáčková, ředitelka komunikace Skupiny ČEZ.
Příběh nazvaný „Na cestě“ vypráví dobrodružství malého plamínku, který putuje krajinou a městem, uhýbá před rozjetými vozy, kličkuje mezi chodci, utíká před psem a vzbuzuje pozornost dětí. Když pak přeskočí plot a najde si svůj dům, vítá jej ve dveřích již známá oranžová lampička. Vzápětí si malý cestovatel spokojeně plápolá v zátiší plynového kotle.
TV kampaň od Mather Communications je opět velice emotivní a navazuje stylem na předchozí úspěšné kampaně Skupiny ČEZ. „Rozvíjíme loňskou kampaň, zachováváme motiv lampičky a vlídnou tonalitu předchozího TV spotu. Subtilní plyn jsme zobrazili jako neposedný plamínek, který si hledá cestu do domácnosti,“ vysvětluje Jan Dvořák z Mather Communications.
-red-















Follow

