Komunikační aktivity BIBS – vysoké školy, která nabízí manažerské, ekonomické a právnické vysokoškolské programy, bude od října 2011 zajišťovat agentura MARCO BBN Czech Republic. Ta uspěla ve výběrovém řízení, které škola vypsala.
„BIBS – vysoká škola stanovila jasné komunikační cíle PR kampaně, kterých se budeme snažit společnými silami dosáhnout. Jsme rádi, že si k tomu vybrala právě naši agenturu,“ uvedl PR Director MARCO BBN Jan Šmikmátor.
BIBS – vysoká škola je jednou z největších neveřejných vysokých škol u nás. Škola poskytuje kvalitní britská, finská a česká ekonomicko-manažerská a právnická vysokoškolská studia. Založena byla v roce 1998, je jedním z největších poskytovatelů MBA v České republice.
„Kromě vzdělávání a dalšího zvyšování kvality nabízených ekonomicko-manažerských programů je jednou z nových priorit školy i oblast ekonomicko-manažerského výzkumu, který se od roku 2007 aktivně rozvíjí jak v rámci doktorských programů Ph.D., tak zapojením do mezinárodních výzkumných projektů. Úzká je i spolupráce s podnikatelskou sférou,“ informovala ředitelka pro public relations Alena Hanzelková.
MARCO BBN s BIBS – vysokou školou již spolupracuje v oblastech marketingu a grafiky, agentura je mimo jiné autorem aktuálního loga BIBS – vysoké školy.
Komunikační agentura MARCO působí na českém trhu již od roku 1994. V roce 2001 se stala členem mezinárodní marketingové sítě BBN, která sdružuje 26 nezávislých marketingových agentur. V současné době zaměstnává 20 zaměstnanců, své kanceláře má v Brně, Praze a Prostějově.
– red –