On-line

Společnost AdFinance koupila portál Elektřina.cz

Společnost AdFinance, online broker a specialista na lead-generation marketing, koupila portál Elektřina.cz a rozšířila své portfolio v oblasti online prodejních kanálů. Provozovatel portálu Ušetřeno.cz, největšího českého srovnávače cen dodavatelů energie, tak potvrdil svoji dominanci na trhu, kde měsíčné pomáhá ušetřit za energii více než 3.000 uživatelům.

Na nově získaném portálu plánuje společnost AdFinance vybudovat specializované místo, kde se uživatelé dozvědí vše o trhu s energií, budou si moci online spočítat možné úspory prostou změnou dodavatele energie a zároveň i celý převod online vyřídit.

„Trh s energií, respektive změny jejího dodavatele, je poznamenán často neetickým chováním podomních prodejců. Našim cílem tak bude zejména edukovat uživatele. Nabídnout jim možnost vybrat skutečně nejvýhodnějšího dodavatele energie a zaměřit se na napravení pověsti tohoto trhu, na což bude nejvhodnější využít právě specializovaný portál,“ říká David Nevečeřal, ředitel společnosti a dodává: „Elektřinu pro své fungování potřebuje téměř každá domácnost a vhodnou volbou dodavatele lze ušetřit i několik tisíc korun ročně.“

Portál Elektřina.cz funguje již od roku 2005 a je zároveň nejzajímavější doménou v oboru. Nově se tedy stane vlajkovou lodí společnosti AdFinance pro energetickou oblast. V současné době společnost se zázemím jedné z největších českých investičních skupin jedná i o dalších strategických akvizicích.

– red –

Čtěte také