Marketing

Konference o rozvoji obchodu v ČR (2002): další posílení mezinárodního charakteru

Konference o rozvoji obchodu v ČR, tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších obchodních firem, dodavatelů spotřebního zboží, služeb a obchodních technologií, vstupuje do svého 8. ročníku. Konference, organizovaná od roku 1995 každoročně Svazem obchodu ČR, VŠE Praha a poradenskou firmou INCOMA se tentokrát uskuteční ve dnech 4. a 5.2. 2002 v konferenčním centru hotelu Voroněž Brno. Ročník 2002 si klade za cíl být ve všech směrech ještě úspěšnější než letošní setkání, které bylo počtem účastníků (751) v historii obchodních konferencí v ČR rekordní.

Program konference odráží prohlubující se zapojení českého obchodního trhu do evropských a globálních struktur. Oproti předchozím ročníkům je proto na konferenci zastoupeno výrazně více zahraničních řečníků (např. viceprezident Royal Ahold Jan Hol, jeden z evropských top managerů Coca-Cola HBC John Moynihan či prezident Eurocommerce Paul-Louis Halley).

Novinkou je změna koncepce prvního konferenčního dne, kdy dochází ke zkrácení společného plenárního jednání na 6 zásadních vystoupení a rozšíření prostoru pro paralelní diskuse v sortimentně specializovaných sekcích Food 2002, Non-Food 2002 a Automotive 2002.

Druhý konferenční den bude plně rezervován pro diskusní semináře, které se zaměří mj. na problematiku inovací, financování rozvoje obchodu, strategie diferenciace či boj s nekalou soutěží a dalšími neetickými obchodními praktikami. Plánováno je rovněž již tradiční diskusní fórum se zástupci vlády a nově i specielní seminář pro zástupce malých a středních obchodních firem.

Na základě výzkumu mezi účastníky minulého ročníku konference se v programu objeví ještě více zástupců významných firem podnikajících na středoevropském obchodním trhu. S konkrétními příspěvky vystoupí top manageři i specialisté Ahold, Baumax, Carrefour, Danone, Delvita, Elektrocity, Globus, Hornbach, Kraft Foods, Makro, Phillips, Tesco a dalších významných společností.

Konference je doprovázena řadou významných společenských a obchodních jednání. V jejím rámci se mimo jiné uskuteční setkání vedoucích představitelů obchodních svazů a asociací reformních zemí střední a východní Evropy a zasedání řídící rady Retail Academy. Doprovodné komerční prezentace seznámí s novinkami v mobilní komunikaci (Paegas Professional) či s novými přístupy ke zvyšování konkurenceschopnosti obchodních a dodavatelských firem (Oracle + Adastra + INCOMA Consult).

Konference se koná díky podpoře řady sponzorů, generálními partnery jsou firmy Adastra, Fontea, IBM a S+K, Intentia, Makro Cash & Carry ČR, Pěkný-Unimex, Super Automation Systems, Thimm Obaly a Živnostenská banka. Odborným garantem konference je společnost Oracle, komunikačním partnerem je Radiomobil / Paegas Professional.

Detailní program konference je k dispozici na www.retail21.cz. Prostřednictvím této konferenční internetové stránky se lze registrovat on-line. V současné době probíhá distribuce přihlášek prostřednictvím e-mailu, klasické „papírové“ přihlášky budou rozesílány počátkem prosince. Uzávěrka přihlášek na konferenci je 10.1.2002.
Podrobnější informace je připraven podat Tomáš Krásný.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!