On-line

O2 Guru na prodejnách za půl roku pomohli více než 75 tisícům zákazníků

Speciálně vyškolení poradci pomáhají na prodejnách s novými technologiemi už šest měsíců.

Radí nejen zákazníkům O2, ale všem, kteří na O2 prodejnu přijdou s technickým dotazem či se zajímají o to, jak jim moderní komunikační technologie mohou usnadnit život. Jeden O2 Guru pomůže nebo každý týden v průměru 57 zákazníkům. Celkem O2 Guru, kterých je v Česku již sto dvacet, poradili do tohoto týdne75 664 zákazníkům – a počet obsloužených klientů stále roste.

Vyřešení jednoho zákaznického dotazu trvá O2 Guru v průměru 20 minut. O2 Guru však často pomáhají zákazníkům s problémy, jejichž řešení trvá mnohem déle – například pokud jde o pomoc s domácí sítí či o nastavení internetu v notebooku a podobně.

Ze statistik O2 Guru vyplývá, že o smartphony se klienti O2 Guru nejvíce zajímají v Brně (61 % dotazů na O2 Guru v Jihomoravském kraji se týká právě chytrých telefonů). V Praze se zase zákazníci mnohem častěji ptají na mobilní datové služby, tedy na nastavení datového připojení pro tablety či notebooky.

Pětina zákazníků, kteří se rozhodli navštívit O2 Guru na prodejně, využila možnost rezervovat si návštěvu pomocí webového formuláře na www.o2.cz/guru. Rezervace nejsou povinné, nicméně mohou zkrátit dobu čekání. Domluvit si schůzku mohou lidé také přímo na prodejně.

O2 Guru jsou aktivní také na internetu a na sociálních sítích, kde odpovídají na dotazy uživatelů prostřednictvím Facebooku a Twitteru. Takových dotazů již on-line Guru zodpověděli celkem 38 538. Sledovaná jsou i videa, na kterých O2 Guru ukazují, jak nastavit nejpoužívanější služby mobilních technologií. K dispozici je nyní již 120 jednoduchých instruktážních videí, které na YouTube kanálu O2CZ od loňského srpna shlédlo na 500 tisíc uživatelů.

– red –

Čtěte také