On-line

FORPSI uzavřelo velkou soutěž o počítačové sestavy

Reklamní kampaň společnosti INTERNET CZ, a.s. pro značku FORPSI byla v závěru října 2012 ukončena vyhlášením výsledků soutěže „FORPSI – Zaregistruj .cz doménu a vyhraj“. Speciálně vytvořenou microsite k soutěži o atraktivní ceny v podobě počítačového vybavení DELL navštívilo od začátku května 2012 téměř 140 000 unikátních návštěvníků.

Ze soutěže „FORPSI – zaregistruj .CZ doménu a vyhraj“, která probíhala od 1.5. do 30.10.2012 vzešli postupně 3 vítězové, kteří si registrovali .cz doménu, a za nejpřesnější tipy počtu nově registrovaných .cz domén v příslušném období získali PC stanice Dell Optiplex 390. Začátkem listopadu 2012 bylo potom zveřejněno jméno výherkyně hlavní „super nadupané výhry“. Paní Dagmar Čechová z Kytína odpověděla nejpřesněji na druhou tipovací otázku, když s obdivuhodnou přesností uvedla hodnotu 840 .cz domén, které má u FORPSI registrované jeden subjekt (těch je ve skutečnosti 841). Díky tomu se může radovat z počítačové sestavy DELL Optiplex 990.

Soutěž byla stěžejní součástí kampaně na podporu prodeje domén s koncovkou .cz. Speciální microsite www.agent-forpsi.cz, vytvořenou primárně pro účely soutěže, navštívilo v průběhu jejího konání 195 119 spotřebitelů, z toho 70% přístupů bylo unikátních.

Strategie komunikace byla postavena na třech klíčových momentech letošní sportovní sezóny -Mistrovství světa v ledním hokeji, fotbalovém svátku EURO 2012 a Letních olympijských hrách v Londýně. Na vizuálech se postupně objevovaly tři typy sportovců – hokejista, fotbalista a atlet – v okamžiku vítězství s claimem „Měj na dresu správnou adresu„.

Skladba komunikačního mixu se s ohledem na zaměření a povahu produktu výrazně orientovala na internet, kde FORPSI využilo kromě standardních aktivit (jako je bannerová reklama na internetu a facebooková PPC kampaň) i v Česku dosud ojedinělou facebookovou aplikaci v podobě akčního viral videa. Příběh, ve kterém je unesen český národní hokejový tým, umožnil jeho uživatelům stát se akčním hrdinou a zapojit se do pátrání po zmizelých hokejistech. Pro další komunikaci byly zvoleny billboardové plochy na dálnicích a rychlostních komunikacích, klasická tištěná inzerce ve vybraných odborných titulech a PR aktivity.

– red –

Čtěte také