Reklama

Ogilvy získala čtyři z pěti cen IMC Awards

Do Čech doputovalo celkem pět cen IMC Awards a čtyři z nich získala Ogilvy Group. OgilvyOne bodovala celkem třikrát, získala dvakrát stříbro a jednou bronz, Ogilvy&Mather vyhrála zlato.

Kampaň Daruj správně, kterou agentura OgilvyOne v loňském roce připravila pro Fórum dárců, získala po zlatu z PIAF a Českého direktu a stříbru z Louskáčka další ocenění. A to hned tři najednou. V soutěži IMC Awards 2012 získala v kategoriích Small budget campaign, Event marketing a Cause, Charityj/Non-profit Marketing dvakrát stříbro a jeden bronz.

Také kampaň s Přemkem Podlahou Zlatý ručičky, kterou vytvořilo pro FORD agenturní trio Ogilvy&Mather/Wunderman/Mindshare, sbírá ocenění, kde se dá. Kromě zlata v kategorii Integrovaná kampaň v soutěži IMC Awards 2012, získala cenu Grand Prix v soutěži Český direkt & Promo, zlatou v soutěži o nejkreativnější českou reklamu Louskáček nebo třetí místo v soutěži Ford of Europe, a to mezi konkurenty z celé Evropy. Kampaň Zlaté ručičky byla zahájena spuštěním webových stránek, na nichž kutilové zveřejňují nápady na vylepšení aut. Stránky byly provázány s Facebookem a brand kanálem na YouTube, na který byly zavěšovány spoty s natočenými realizacemi. Kampaň natolik zaujala ikonu českého kutilství Přemka podlahu, že se stal oficiálním patronem projektu

Kampaň Daruj správně upozornila veřejnost na fakt, že lidé často věnují peníze pouličním charitám, aniž by věděli, na co peníze skutečně budou použity a zda se nejedná o podvod. Během pražského kulturního festivalu United Islands jsme proto uspořádali fiktivní charitativní sbírku, aniž bychom lidem řekli, komu budou vybrané peníze určeny. Lidé zaplatili 20 Kč a jako odměnu dostali krabičku, ve které po otevření našli překvapivě také 20 Kč a vzkaz ve smyslu: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si z prověřených charitativních organizací na www.darujspravne.cz“. Díky této kampani se návštěvnost www.darujspravne.cz zdvojnásobila.

Soutěž IMC European Awards je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Mezinárodní porota každý rok ve 14 kategoriích hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy. Do tohoto hodnocení postupují pouze vítězové národních soutěží členských zemí EACA, kterými jsou Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemí a Velká Británie.

– red –

Čtěte také