Výzkum trhu

Zadavatelé v prosinci využili display reklamu v hodnotě 536 milionů korun

V prosinci 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 536 milionů korun. Největším zadavatelem byl prodejce elektroniky Alza.cz, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 16,3 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

V posledním měsíci roku 2012 využili zadavatelé bannerovou reklamu v hodnotě 536 milionů korun. Meziměsíčně výdaje poklesly o 17 %, ve srovnání s loňským rokem došlo k  navýšení o necelou třetinu.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil prodejce elektroniky Alza.cz, který v prosinci využil internetový reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionu korun. Na druhé příčce se umístil Internet Mall (15,3 milionu korun) a třetí místo obsadila Telefónica Czech Republic (14,7 milionu korun).

Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v prosinci vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 485 milionů korun.  

TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání

– red –

Čtěte také