Součástí Czech Retail Summitu 2004 bylo udílení cen TOP RETAILER 2003/04. Představenstvo konference tyto ceny udělilo ve 2 hlavních kategoriích: Cena za největší obrat a cena za nejlepší zákaznické hodnocení.
Vítězem v kategorii CENA ZA NEJVĚTŠÍ OBCHODNÍ OBRAT se díky obratu za rok 2003 ve výši 35,7 miliardy Kč stala společnost Makro Cash & Carry ČR. Podkladem k udělení ceny byl žebříček INCOMA TOP 10 (2003).
Vítězem v kategorii CENA ZA NEJLEPŠÍ ZÁKAZNICKÉ HODNOCENÍ se stala společnost Globus ČR. Podkladem k udělení ceny byl výzkum Shopping Monitor 2003/04 realizovaný společnostmi INCOMA Research a GfK Praha. V jeho rámci zákazníci mimo jiné „známkují“ jednotlivé řetězce z hlediska klíčových prvků maloobchodního marketingového mixu, tj. cenová úroveň, šíře sortimentu, čerstvost a kvalita zboží, dostupnost a kvalita personálu a prostředí prodejny. Vítěz měl nejlepší součet všech těchto známek. Do hodnocení byly zařazeny pouze prodejny rychloobrátkového zboží, navštívené v minulém roce alespoň 10% českých domácností.
– red –















Follow

