Reklama

Partnerem Velké pardubické bude i letos Česká pojišťovna

Velké pardubické, která se letos poběží v neděli 10. října, se ani v roce 2004 nezmění generální partner. Její 114. ročník se uskuteční pod oficiálním názvem Velká pardubická steeplechase České pojišťovny a největší domácí pojišťovna bude partnerem největšího českého dostihu už po jedenácté. Tentokrát s dotací 4 450 000 Kč.

Poprvé spojila Česká pojišťovna své jméno se slavným dostihem v roce 1991, kdy se běželo o půl milionu korun. O čtyři roky později pak započala dlouhodobá spolupráce s Dostihovým spolkem Pardubice, během níž se dotace vyšplhala až k částce čtyři miliony čtyři sta padesát tisíc korun.

Česká pojišťovna na Velkou pardubickou a její kvalifikační dostihy už tradičně přivádí řadu významných osobností ze světa sportu. Mezi její speciální hosty patřil v uplynulých letech například Jaromír Jágr nebo Karel Loprais. V rámci televizního přenosu byla právě při Velké pardubické České pojišťovny v minulosti s velkým úspěchem využita i virtuální reklama, se kterou se do té doby domácí divák ještě nesetkal.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem dosahujícím 36 procent. ČP spravuje 14,5 milionu pojistných smluv. Hlavním akcionářem České pojišťovny je společnost CESPO B.V. ze skupiny PPF. Podíl skupiny PPF na základním kapitálu ČP dosahuje 85 procent.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!