Reklama

Prostřednictvím SMS vyhrával s Hervisem úplně každý

Novou kampaň realizovala v uplynulém měsíci společnost ComGate a.s. pro českou pobočku sportovního řetězce Hervis SPORTS. Kampaň, která nesla příznačné označení „KAŽDÝ VYHRÁVÁ“, si kladla za cíl nejen zvýšit povědomí o značce Hervis SPORTS, ale i podpořit prodej.

Po 4 týdny byly distribuovány soutěžní HERVIS karty, které obsahovaly unikátní kód. Distribuce probíhala na prodejně Hervis SPORTS každému, kdo uskutečnil nákup v jakékoliv hodnotě, v hypermarketech INTERSPAR za každý nákup v hodnotě nad 100 Kč a v rámci Pražského mezinárodního maratónu. Každý účastník, který odeslal unikátní kód SMS zprávou ze své HERVIS karty vyhrával – automaticky slevu ve výši DPH (19%) na jakýkoliv nákup, každá SMS přijatá v pořadí končící č. 111 vyhrávala sportovní obuv a v soutěži byla jedna hlavní výhra – kolo Balance dle vlastního výběru, kterou obdržel účastník, který poslal svou SMS s pořadovým číslem 20.000.

„Kampaň KAŽDÝ VYHRÁVÁ pro nás byla takovým testem“, říká Ing. Luděk Semrád jednatel společnosti HERVIS Sport a móda, s.r.o., která řetězec v České republice zastupuje a dodává: „sledujeme pečlivě nové trendy a fandíme moderním marketingovým nástrojům – využití mobilního marketingu nás tedy přirozeně lákalo. Je pravdou, že úspěchu kampaně napomohl jednoduchý koncept kampaně a poměrně lákavé sdělení – vyhrával totiž opravdu úplně každý a z našeho pohledu žádnou maličkost – ale motivační slevu ve výši DPH. Test tedy v našem pojetí jednoznačně splnil očekávání, rádi bychom do budoucna tento nástroj využívali více a cíleně, např. jako jeden z nástrojů CRM systému“.

Kampaň za necelý měsíc trvání oslovila přes 20 tisíc účastníků, kteří zaslali více než 30 tisíc SMS zpráv. Je tedy patrné, že lákadlo ve formě zaručené výhry zafungovalo. Do prodejny Hervis SPORTS v EUROPARKU ve Štěrboholích pak zavítalo během 4 týdnů o více než 2,5 tisíce nových nakupujících, aby využili možnost slevy na vybrané zboží. Kampaň „KAŽDÝ VYHRÁVÁ“ byla prezentována v rámci projektů Tuesday Business Network jako součást programu Wirelless Wednesday – Co možná nevíte o mobilním marketingu.

Společnost ComGate, a. s., je přední poskytovatel služeb mobilního marketingu v České i Slovenské republice. Specializuje se na marketingové kampaně a spotřebitelské soutěže za využití SMS komunikace. Podílela se na SMS kampaních pro společnosti a značky jako jsou např. Absolut Vodka, Europress, Figaro, Helen Harper, Henkel, Marlboro, Pepsi, Renault, Unilever, Tipsport, Carrefour, Seznam.cz nebo Sparkys – na přelomu roku 2003 a 2004 realizovala jednu z nejvýznamnějších kampaní v historii mobilního marketingu v České republice – spotřebitelskou soutěž „Najdi svou perlu“ pro sít čerpacích stanic Shell.

– red –

Čtěte také