Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – varné konvice

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 989 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14. – 24. května 2004) byla opakovaně zjišťována spontánní znalost značek varných konvic.

Jasným „lídrem“ je stále ETA – uvedlo ji 57,8 % respondentů. Kolem 24 % respondentů zná MOULINEX (24,4 %) a TEFAL (23,6 %), následuje PHILIPS s 16,1 % znalostí. Ještě mezi 12 % a 11 % se pohybovaly značky Braun (11,5 %), Bosch (11,2 %), Rowenta (11,1 %) a AEG (10,8 %). Celkem bylo jmenováno 64 značek. 9,1 % respondentů nebylo schopno vyjmenovat ani jednu značku.

Graf:
Varné konvice 05/2004

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!

Warning: simplexml_load_file(http://35636.w36.wedos.ws/feed/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 500 Internal Server Error in /data/web/virtuals/38101/virtual/www/wp-content/themes/marketingove-noviny/sidebar.php on line 104

Warning: simplexml_load_file(): I/O warning : failed to load external entity "http://35636.w36.wedos.ws/feed/" in /data/web/virtuals/38101/virtual/www/wp-content/themes/marketingove-noviny/sidebar.php on line 104