506 elektroprodejců sdružených pod hlavičkou letákové akce PROTON (4,5 milionů letáků po celé ČR) už začalo lákat zákazníky do svých prodejen. Hlavním „tahákem“ je říjnová nabídka 140 výrobků za akční ceny. Tuto nabídku podporuje úplně nová rozhlasová reklamní kampaň „Víte, že…“, které svůj hlas propůjčil herec Pavel Nový. Už v srpnu se navíc objevilo po celé zemi 500 billboardů.
Cílem akce je přitáhnout zákazníky do prodejen tradičních elektrospecialistů. Argumentem pro nákup v prodejnách PROTON by při tom neměla být jenom cena, ale hlavně služby – osobní přístup prodavačů, dlouholeté zkušeností s prodejen elektrospotřebičů, možnost získat až osmiletou záruku, nákup zboží na splátky. Všechny tyto výhody jsou komunikovány v rozhlasové reklamě, na letácích, plakátech, samolepkách a dalších reklamních materiálech.
Pro ilustraci uvádím některé z reklamních sloganů podzimní kampaně PROTON: „Víte, že …na některé výrobky zakoupené v PROTONU máte záruku až 8 let? V místě prodeje a se vším komfortem! Zaručí se vám někdo déle?“
„Víte, že …PROTON nabízí výrobky na celkové prodejní ploše 85 600 čtverečních metrů? To je plocha jakou má 12 fotbalových hřišť! Znáte větší elektro?
V samotném letáku PROTON, který platí od 16. října, najdou zákazníci výběr 140 elektrospotřebičů za akční ceny. K vybraným výrobkům mohou dostat i dárky zdarma (karton piva, sada nožů v dřevěném boxu, hodiny, filmy na DVD atd.). Jen pro ilustraci jeden výrobek: televizor Thomson s plochou obrazovkou o úhlopříčce 82 cm za 16990,-.
„Dlouhodobá spolupráce s letákem PROTON a spojení s dalšími elektrospecialisty je jedinou možností, jak přežít narůstající tlak hypermarketů,“ říká Petr Kurimai z prodejny v Pohořelicích na Břeclavsku.
– red –















Follow

