V měsíci listopadu 2004 se v oborové kategorii Foto&Optika (TNS AC kód R) objevilo celkem 38 kampaní od 26 zadavatelů. Největší kampaní dle množství lidí, kteří ji zhlédly byly kampaně:
1. F-Foto – Nová fotoprodejna a fotosběrna
2. Olympus – MJU MINI
3. Konica Minolta – DiMAGE Z3.
První dvě kampaně zhlédlo více než 1,000,000 lidí starších 15 let a připojujících se k internetu z domova nebo ze zaměstnání. Kampaň na fotoaparát DiMAGE Z3 zasáhla o 36% méně lidí než největší kampaň F-Foto na novou foto-prodejnu a foto-sběrnu.
Ostatní zadavatelé se prezentovali na internetu více kampaněmi. Mezi tyto multi-kampaňové zadavatele patřili:
Canon – 2 kampaně
Fotostar – 3 kampaně
Konica Minolta – 4 kampaně
Nikon – 2 kampaně.
– red –















Follow

