Frekvence 1 nasadila od 1. března letošního roku reklamní kampaň nazvanou Jedna pecka za druhou. Jejím cílem je upozornit nejen na hudební formát tohoto nejposlouchanějšího hudebního rádia, ale i podpořit novou posluchačskou soutěž.
Poprvé se zde objevuje též nové logo Frekvence 1 a nový, modernější vizuální styl rádia.
„Cílem kampaně je pokračovat v posilování hudební image Frekvence 1 a zdůraznit pozici nejposlouchanějšího soukromého rádia v ČR,“ vysvětluje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Součástí kampaně Jedna pecka za druhou je také stejnojmenná soutěž o peněžní ceny, která probíhá paralelně ve vysílání Frekvence 1.“
Kampaň využívá kombinaci venkovní reklamy a inzerce v tisku. Po celé ČR je rozmístěno zhruba několik set billboardů a stovka osvětlených ploch Dirtecho u čerpacích stanic. Během března a první poloviny dubna vychází několik desítek tiskových inzerátů v řadě příloh celostátních deníků, týdeníků i měsíčníků.
– red –















Follow



