Agentura MARCO BBN zvítězila v tendru na dodavatele reklamních služeb pro společnost BOSCH Diesel s.r.o. v Jihlavě. Mezi první úkoly agentury patří vyřešení „Corporate Identity“ této společnosti, a vizuálů interní komunikace v rámci výrobního závodu v Jihlavě.
Výrobní program společnosti Bosch Diesel s.r.o. zahrnuje komponenty automobilové techniky pro divizi dieselové systémy. Výrobní program, tohoto největšího zaměstnavatele regionu Vysočina, je zaměřen na vstřikovací čerpadla pro vznětové motory. Tento závod, na výrobu komponentů do dieselových motorů, byl v Jihlavě založen už v roce 1992. K dnešnímu dni je ve firmě zaměstnáno téměř 5.500 zaměstnanců a jihlavský BOSCH se tak zařadil k největším závodům skupiny Robert Bosch GmbH, která má hlavní sídlo v německém Stuttgartu.
Agenturou CzechInvest byla firma v roce 2002 zvolena druhou největší investicí a BOSCH Diesel s.r.o. tehdy získal ocenění „Investor roku 2001“ v kategorii nejvýznamnější investice. V soutěži „Exportér roku 2002“ se firma, v témže roce, umístila na prvním místě v kategorii nárůst exportu v letech 2000-2001.
MARCO BBN je členem mezinárodní sítě nezávislých komunikačních agentur BBN International Brand Communication, která se specializuje na business to business komunikaci, branding a zavádění značek na lokální trhy. Práce pro značku BOSCH je dalším z projektů pro globální klienty na českém trhu, které MARCO BBN realizuje. Mezi další zadavatele agentury z této oblasti patří například E.ON – největší soukromá energetická společnost na světě, Agip – síť čerpacích stanic nebo LeasePlan – poskytovatel služeb v oblasti operativního leasingu automobilů.
– red –















Follow



