V tomto týdnu představilo pražské nakladatelství Management Press, které se specializuje na vydávání odborné literatury v oboru managementu, marketingu a v dalších příbuzných oblastech, svůj obchodní program „5 dobrých důvodů“.
Smyslem programu je prohloubit komunikaci s konečnými zákazníky – se čtenáři a přímými objednateli knih – a poskytnout jim ucelený „balíček“ výhod – 5 dobrých důvodů ke koupi knih nakladatelství Management Press.
Kromě přímého cenového zvýhodnění při koupi knih jde o další možnosti, které zákazníkům šetří peníze – možnost výběru způsobu platby, osvobození od expedičních poplatků a balného a garanci rychlého vyřízení objednávky knih. Podrobnosti nového programu jsou k dispozici na webových stránkách nakladatelství www.mgmtpress.cz v sekci 5 dobrých důvodů.
Jak řekl vedoucí obchodního oddělení nakladatelství Management Press Lubomír Filipec, „výsledky testovacího provozu programu a ohlasy zákazníků potvrzují, že jde o krok správným směrem – vstříc zákazníkům, po němž budou následovat kroky další“.
Nakladatelství Management Press působí na knižním trhu od roku 1992 a již od svého založení si udržuje postavení předního českého nakladatelství odborné literatury pro manažery, podnikatele, ekonomy, obchodníky, finančníky, poradce v řízení a podnikání, pro pracovníky podnikových účetních a personálních útvarů a také pro učitele a studenty uvedených specializací.
– red –















Follow

