Reklama

USA: První start – první vítězství

Skupina Henkel oslavila svou první účast jako sponzor v seriálu nejpopulárnějších automobilových závodů USA NASCAR vítězstvím. Greg Biffle, pilot vozu Ford Taurus stáje Brewco Motorsports sponzorované skupinou Henkel, zvítězil na okruhu ve Pheonixu.

V rychlém a nervózním závodě, který poznamenalo dvojí přerušení, při němž závodníci obkroužili 14 z celkových 67 kol za bezpečnostním vozem, dokázal své nervy udržet na uzdě nejlépe pilot stáje Brewco Motorsports Greg Biffle. Šachovnicovým praporkem projel ve voze Ford Taurus jako první i přesto, že hned po startu udělal divoké hodiny.

Tento pro fanoušky velmi dramatický závod znamenal úspěšný start v úsilí zvýšit povědomí veřejnosti o firemní značce Henkel v USA prostřednictvím účinného doplňkového reklamního nástroje. Ernst Primosch, viceprezident korporátní komunikace skupiny Henkel, k tomu uvedl: „Od letošního roku představuje Severní Amerika přibližně jednu čtvrtinu našeho obratu. Zatímco v minulosti nás zde lidé znali zejména díky průmyslovým výrobkům a systémům divize technologií, nyní se svými značkovými výrobky soutěžíme o přízeň i na spotřebních trzích.“

Henkel vystupuje jako hlavní sponzor stáje na pěti podnicích seriálu a jako spolusponzor bude tým Brewco podporovat na dalších třiadvaceti závodech. Sponzorský program zahrnuje řadu akcí zaměřených na spotřebitele a jednu v USA velmi populární prezentaci studie automobilu.

Spolupráce s automobilovým sportem není pro Henkel ničím novým. V uplynulých jedenácti letech dceřiná firma Henkelu, společnost Loctite, podporovala jako spolusponzor a dodavatel špičkových lepidel tým Formule 1 McLaren-Mercedes. Od zahájení letošní sezóny F1 lze na vozech této stáje spatřit logo a značku skupiny Henkel. „Chceme spojit firemní značku s akcemi, které podtrhují naší pověst inovačního výrobce kvalitních výrobků, na které se lze spolehnout,“ dodal Primosch.

Zkratka NASCAR znamená National Association for Stock Car Auto Racing, tj. Národní asociace závodů sériově vyráběných vozidel. První závod automobilů, které běžně jezdily po silnicích, se uskutečnil ve čtyřicátých letech minulého století. Jedním z důvodů obrovské obliby, které se tyto závody těší, je to, že diváci na trati i dnes vidí známé značky aut. Jejich karosérie se příliš neliší od běžně vyráběných modelů. V dnešní době má závod přísná pravidla, která brání nekontrolovatelnému růstu nákladů. I přesto vozy, závodící obvykle na oválné trati s klopenými zatáčkami, mohou během závodu ujet více než 900 km průměrnou rychlostí až 320 km/hod.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!