Veletržní expozice koupelnové keramiky značek Jika, Roca a Laufen získala v letošním roce hned dvě vítězství v soutěžích o nejzdařilejší veletržní stánek. První cenu získala společnost Laufen CZ na domácí půdě v Brně během dubnového veletrhu SHK, druhý titul si přivezla z veletrhu Hungarotherm z maďarské Budapešti.
Veletržní stánek společnosti Laufen CZ tradičně představil především aktuální novinky značek Jika, Roca a Laufen, sety Mio, Dama senso a Laufen pro. „Máme ve svém portfoliu tři koupelnové značky, a sortiment každé z nich je tak rozmanitý, že k vystavení reprezentativního vzorku našich výrobků bychom potřebovali prostor celé výstavní haly. Ve své expozici jsme se proto zaměřili hlavně na představení posledních novinek každé značky a nechali jsme návštěvníky, aby si tyto sety dokonale prohlédli ve velkorysém prostoru a aranžmá,“ komentuje vlastní veletržní stánek marketingový manažer vystavovatele Stanislav Vyjdák.
Právě volné dispoziční řešení a práce s prostorem sklidili společně s designem expozice nejvyšší ocenění v hodnocení odborné poroty. „Poroty ocenily také přístup našich zaměstnanců k návštěvníkům a jejich odbornost, což nás obzvláště těší. Nechceme na stánku pořádat levné atrakce a hlučné soutěže, ale spíše zájemcům zprostředkovat návštěvu ve světě moderní designové koupelny,“ doplňuje Vyjdák.
Že tato strategie funguje, dokládají čísla z prodeje koupelnového vybavení Jika, Roca a Laufen, stejně jako hodnocení odborné poroty a zájem návštěvníků veletrhů. V Brně na SHK získal Laufen CZ s nejvyšším hodnocením nominaci do celoroční soutěže o nejlepší veletržní stánek všech významných domácích výstav. Z Budapešti si stánek přivezl první místo ze soutěže v kategorie stánků s plochou nad 50 m2.
– red –















Follow



