Nový hudební web s názvem Show iDNES se na adrese http://show.idnes.cz představil čtenářům. Společný projekt zpravodajského portálu iDNES a hudebních médií mediální skupiny MAFRA bude přinášet komplexní informace z oblasti showbyznysu.
Show iDNES je v podstatě propojením webových stránek všech zmiňovaných médií. Je součástí rodiny serverů iDNES a své místo má v portálové liště i na titulní straně, tzv. superhomepage iDNES. Zaměřena je na cílovou skupinu v rozmezí 14 až 39 let.
Kromě aktuálního zpravodajství, recenzí a glos bude Show iDNES přinášet speciály věnované významným akcím (festivaly, koncerty apod.), ukázky z nových alb a filmů, hitparády a žebříčky, soutěže a v neposlední řadě populární on-line rozhovory s osobnostmi kulturního světa.
„Velký důraz budeme klást na multimediální prvky jako jsou audioukázky a videoukázky. Nepochybně zajímavá bude rubrika Obrazem, která bude čtenáře se zajímavými událostmi seznamovat prostřednictvím fotoreportáží,“ uvádí Michal Hanák, šéfredaktor iDNES. Na jednom místě se tak čtenáři dozvědí co je nového v kultuře, co přináší aktuální vydání časopisu Filter, zajímavosti z vysílání rádií Classic FM a Expresradio 90,3 FM a sledovat mohu i vysílání TV Óčko.
Inzerujícím klientům nabízí Show iDNES možnosti propagace v rámci standardních i nestandardních reklamními formátů, které znají z ostatních serverů rodiny iDNES. „Zájem o inzerci jsme zaznamenali od klientů z řad prodejců hudebních nosičů a doplňků, výrobců rychloobrátkového zboží i energetických doplňků,“ upřesňuje Jiří Otevřel, vedoucí obchodního oddělení iDNES.
– red –















Follow

