Reklama

Poštovní spořitelna vypsala výběrové řízení na reklamní agenturu

Poštovní spořitelna se rozhodla podpořit změnu image směrem k mladším a dynamickým klientům novým kreativním konceptem. Proto vypsala výběrové řízení na reklamní agentu. Je to další krok, který by měl pomoci Poštovní spořitelně stát se jedničkou na trhu pro drobnou klientelu.

„Chceme změnit image Poštovní spořitelny tak, abychom byli atraktivnější bankou pro mladší a dynamičtější klienty. Bereme to jako velmi důležitý krok – proto jsme se rozhodli změnit i stávající agenturu,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny.

Poštovní spořitelna chce v budoucnu komunikaci více rozlišovat podle segmentů, na něž míří. „Chceme více oslovovat mladé, ale současně chceme i stávajícím klientům ukázat, že jsou pro nás velmi cenní,“ upřesnil Tomáš Zrzavecký.

O účast ve výběrovém řízení projevily z oslovených agentur zájem Dorland, Fabrika, FCB, IDMZ, Jazz Communications, Ju-Turn, Ledoborec, Ogilvy & Mather, Production Brothers, Publicis a TBWA. Nová agentura by měla pro Poštovní spořitelnu začít pracovat od 1. ledna 2006.

Výběrové řízení je v souladu s novou strategií Poštovní spořitelny. V ní si Poštovní spořitelna jako stávající dvojka na trhu pro drobnou klientelu klade za cíl stát se do deseti let jedničkou. Proto v průběhu příštího roku připraví několik novinek, které by jí k tomuto cíli měly pomoci.

Image atraktivnější pro mladší klienty už začala přinášet první výsledky. Více než třetina klientů, kteří si u Poštovní spořitelny zakládají účet, je mladších třiceti let. V současnosti je Poštovní spořitelna například partnerem vznikajícího teenagerské komedie Experti nebo koncertního turné skupiny Chinaski a jejího CD Music Bar.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!