On-line

Tesco už má na Internetu Vánoce

Vánoce začínají každý rok o něco dříve. Přinejmenším pro marketingové manažery. Obchodní řetězec Tesco se do vánočního převlékl už v pondělí. Alespoň na internetu, kde svým návštěvníkům nabízí také zábavnou hru pro chladné zimní dny. To všechno pod taktovkou agentury ADVERTURES, která se specializuje na internetový marketing.

S přicházejícími mrazíky každý rád zabrousí do obchodu Tesco na výhodné nákupy, anebo alespoň pro inspiraci k nim na webové stránky www.itesco.cz. Nyní na každého čeká příjemné překvapení – web zahalený do sněhové přikrývky s poletujícími vločkami nového sněhu.

„Klient chtěl zákazníkům připomenout, že se Vánoce blíží. Proto jsme web změnili tak, aby vánoční atmosférou opravdu dýchal. Prostě jsme ho zasněžili,“ říká Vladimír Rejlek, project manager ADVERTURES, a připomíná, že podobně se chová například největší internetový vyhledávač Google – ten se při zvláštních příležitostech také „převléká“.

Na stránkách www.itesco.cz však na zákazníky čeká také vánočně laděná flashová hra. „Zákazníci se v ní mohou stát Santa Clausem prchajícím před nakupujícími, kteří jej chtějí obrat o dárky. Hráči si mohou vybrat jeden z pěti modelů prodejen Tesco, kde je jako Santu budou nakupující pronásledovat,“ říká Rejlek. Všichni účastníci hry budou každý týden zařazeni do slosování o poukázky na vánoční nákupy v Tesku.

Co s týče technického provedení hry, je vystavěna na inovativní technologii Flash Communication Server MX, která umožňuje simultánní hraní více hráčů v reálném čase. Hra Staň se Santou tak představuje jednu z prvních realizací flashové multiplayer hry v České republice. „Umím si v honu za Santou představit třeba kolegy z práce, kteří se budou před Vánocemi trochu nudit. Pokud mají ale na starosti marketing, tak jim asi na hraní nezbude čas,“ dodal s úsměvem Rejlek.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!