Reklama

Propagační materiály musí odrážet poslání organizace

„Jednotný vizuální styl je vytvářen řadou prvků, které musí být srozumitelné, snadno zapamatovatelné a originální.“ To jsou úvodní slova Marcely Bergerové, lektorky semináře Propagační materiály, který byl určen pracovníkům neziskových organizací z Prahy 3. Seminář pořádalo občanské sdružení Remedium Praha za podpory MČ Prahy 3.

Cílem jednodenního semináře bylo předat účastníkům potřebné znalosti k tomu, aby byli schopni zviditelnit svou organizaci a vytvořit efektivní propagační materiály. Během semináře mohli všichni přítomní konzultovat již existující letáky, výroční zprávy apod. a získat tak pohled nestranného profesionála na svou dosavadní práci.

Závěrečná bohatá diskuse nenechala nikoho na pochybách, že seminář byl úspěšný a všichni si odnesli cenné informace o typech propagačních materiálů, o vhodné obsahové náplni, o designu, i o tom, jak komunikovat s grafickým studiem či tiskárnou a další.

Lektorka semináře, PhDr. Marcela Bergerová, CSc. je výkonnou ředitelkou občanského sdružení Spiralis a předsedkyní správní rady Nadace Auxilia. Externě přednáší na Katedře oboru Občanský sektor FHS UK.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!