Konzultační a technologická společnost Logos získala ze čtyř nominací na vítězství v soutěži Internet Effectiveness Awards dvě první místa. Vítěznými portály jsou Patria Online a mobilní aplikace konfigurátoru vozů mladoboleslavské automobilky Škoda Auto právě z provenience společnosti Logos. Cílem soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) je demonstrovat sílu internetu a interaktivních médií.
„Výsledek soutěže je oceněním pro celou firmu. Pokud se všechny čtyři přihlášené projekty dostanou do finále a dva dokonce zvítězí ve velmi ostrém konkurenčním boji, je zřejmé, že firemní profesní výsledky jsou nadstandardně kvalitní,“ vysvětlil Milan Dědek, marketingový manažer konzultační a technologické společnosti Logos.
Na cenu IEA 2005 bylo nominováno celkem 103 projektů v sedmi kategoriích. Na slavnostním večeru Economia OnLine, kde byla v úterý 6. prosince vyhlášena a představena nejefektivnější internetová řešení v České republice, byla pouze společnost Logos oceněna dvakrát. Kromě dvou vítězných projektů se Logos dostal na nejužší soupisku ještě v kategorii Cestovní ruch s projektem Routeplanner a do kategorie B2B s portálem BusinessInfo.
– red –