Reklamní prostory na významných silničních tazích i ve městech si zajistila značka Makroflex od firmy Henkel ČR.
Součástí jarní kampaně, zaměřené na zvýšení povědomí o těsnicích a izolačních materiálech Makroflex, je více než 350 billboardových a megaboardových ploch. Cílovou skupinu představují zejména profesionálové jako např. montážní a stavební firmy, montážníci dveří a oken, truhláři a další řemeslníci. Značka Makroflex se stala součástí rodiny Henkel produktů v roce 2003, kdy finsko-estonský podnik koupila společnost Henkel KgaA.
Makroflex je osvědčenou značkou pro profesionální použití zahrnující PU pěny, silikony a akryláty a další těsnicí a izolační materiály. „Letošní billboardová kampaň je jedna z nerozsáhlejších, které jsme pro lepidla realizovali. Za ideální komunikační nástroj považujeme billboardy právě proto, že cílovou skupinou jsou profesionálové, kterým nemusíme vysvětlovat, jak zacházet s PU pěnou a silikonem a navíc nám jde především o komunikaci brandu,“ doplňuje Irena Pavlíčková, Brand manager značky Makroflex.
V loňském roce již billboardová brandová kampaň značky Makroflex úspěšně proběhla. „Právě na základě jejích pozitivních výsledků jsme se rozhodli opět pro tuto formu komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky. Letos je ovšem množství ploch více než trojnásobné než před rokem,“ uzavřela Irena Pavlíčková.
– red –















Follow


